recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - tilslutning af denver dvd til mx 8000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkettilslutning af denver dvd til mx 8000

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jan hviid Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-Oktober-2010
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: tilslutning af denver dvd til mx 8000
    Sendt: 28-Oktober-2010 kl. 17:31
Tongue
Hej
jeg har prøvet at kigge lidt på nogle svar der er skrevet her men jeg syntes ikke rigtig at der er noget jeg kan bruge
r fundet ud af
der er så dan at jeg gerne vil tilslutte min denver dvd og min reciver for parabol til mit mx 8000
og så har jeg et til mx 8000 i et anden rum og i et anden rum igen her jeg et  beo center 2 og i sammen rum beovisin 10
jeg har trukket marsterlink til alle
så er det sådan at jeg kunne tænke mig at det første mx 8000 er marster og så kunne jeg tænke
mig at jeg ellers kune se dvd på beovi.10
hvordan skal jeg forbinde det
jeg har fundet ud af at jeg sakl have en rf-forstærker og det tror jeg nok jeg har styr på
men det er det med dvd tilslutning til det første mx 8000
og i samme ombæring vil jeg jo gerne lave så det kun skal betjænes af min bo4 fjernbetjening
det er noget med et ir.øje og sådan noget..

kan du hjælpe med nogle tegninger
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2010 kl. 19:43
Det vil nok være for meget forlangt, at en Denver DVD afspiller som er noget af det billigste på markedet, skal kunne styres at en Remote til et B&O som er noget af det dyreste på markedet,. Rent tilslutnings messigt sker det jo med Scart mellem enhederne. Angående Sat Reciveren, så er tilslutning til den enten med HDMI eller Scart, alt efter om det er en HD eller SD Reciver, igen kan B&O remoten bruges til den også, kommer helt an på understøttelse, det plejer ikke at være den stærke side fra B&O.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu