Ohøj i stuerne!
Det er efterhånden lang tid siden, at jeg sidst var aktiv på dette forum. Det er faktisk over to år siden, at jeg sidst skrev et 'seriøst' indlæg. Der søgte jeg også råd angående indkøb af TV, og blev rådet til at købe et 42" Panasonic PZ85, som virkelig har tjent(og tjener) mig godt. Problemet er bare, at eftersom at jeg er flyttet i ny lejlighed, så er dette oftest beslaglagt, hvorfor jeg desværre er nødsaget til at udskyde evt. planer om at spille Forza, Call of Duty eller andet fra min efterhånden skræmmende store spilsamling.
Jeg har derfor valgt at tage konsekvensen af dette, og søge efter et TV til mit værelse. Dog er min erfaring og viden indenfor TV desværre begrænset, hvorfor jeg nu søger råd i dette herlige forum, og jeg håber at dens kompetente brugere kan rådgive mig så gennemført, som jeg blev sidst.
En række udgangspunkter at følge:
- Maksimalt 32"(det skal stå på mit skrivebord)
- LCD/LED
- Maksimalt 3-4.000 kr.
- Full HD(såfremt dette overhovedet er muligt med 32")
Jeg har også et enkelt spørgsmål angående HZ - er dette noget jeg overhovedet skal gå efter? Kan nogen give mig et hurtigt run-down på forskellen mellem fx 100 hz og 200hz(som jeg har set enkelte TV reklamere for).
Hvis mine spørgsmål og 'krav' er himmelråbende idiotiske, så er det selvfølgelig tilladt at gøre grin med mig.
På forhånd mange gange tak.