Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
sani
Guld medlem
Oprettet: 22-April-2007
Status: Offline
Point: 1023
|
Emne: Fra Iphon 3 til 4 kontakter hjelp ?? Sendt: 15-November-2010 kl. 20:20 |
hej alle
nu får jeg enlig alt om længe min ny iphon4 fra telemore på fredag ... jeg har pt iphon3 ... og i den har jeg mange kontakt personas tlf nr.... hvad går jeg nu hvordan kan jeg gemme og overflytte alle de numre til min ny iphon4
jeg kan huske fra sidste år da jeg skule flytte numre fra nokia e51 til iphon3 måtte jeg går der manual ![Angry Angry](http://forum.recordere.dk/smileys/smiley7.gif) og der har taget rigtig lang tid.... jeg bruger min tlf som forantnings tlf så vi teler om ca 300-350 personer...
jeg takker for hjelp
|
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
kim.t
Guld medlem
Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3841
|
Sendt: 15-November-2010 kl. 21:05 |
Man flytter ikke kontakter manuelt - man bruger zyb.com - hedder vodafone360.com nu.
Men for at flytter kontakter fra en iPhone gøres det bare ved at synkronisere den med samme iTunes. Det samme gælder hvis man f.eks har en iPhone og en iPod Touch
|
|
sani
Guld medlem
|
Sendt: 15-November-2010 kl. 22:26 |
kim.t skrev:
Man flytter ikke kontakter manuelt - man bruger zyb.com - hedder vodafone360.com nu.
Men for at flytter kontakter fra en iPhone gøres det bare ved at synkronisere den med samme iTunes. Det samme gælder hvis man f.eks har en iPhone og en iPod Touch |
da der er som nevnt mit ehrvevs tlf så er jeg ikke så meget for at udlevere alle de tlf.nr til en gratis net tjeneste (vodafon)...
|
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
lunddal
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8643
|
Sendt: 15-November-2010 kl. 23:00 |
Sørg for at din gamle iPhone er synkroniseret med din computer og at der derfor er taget en backup.
Når du sætter den nye op kan du vælge at sætte den op ud fra din backup, og den nye iPhone vil derefter indeholde alt hvad den gamle har nu.
|
sani
Guld medlem
|
Sendt: 15-November-2010 kl. 23:07 |
lunddal skrev:
Sørg for at din gamle iPhone er synkroniseret med din computer og at der derfor er taget en backup.
Når du sætter den nye op kan du vælge at sætte den op ud fra din backup, og den nye iPhone vil derefter indeholde alt hvad den gamle har nu. |
min kone for min gamle iphon 3 (og derfor vil jeg gerne går den hel clean fabriks indstiling ), skal jeg så instalere en ny itunes på anden PC så jeg kan holder den opdateret med de nyeste softwer , eller kan jeg bruge den samme ituns for at styre bode min ny iphon 4 og gammle 3 uden at mine kontakter bliver sinkronisered tilbager på hines iphon3 ,,, ![Embarrassed Embarrassed](http://forum.recordere.dk/smileys/smiley9.gif)
Redigeret af sani - 15-November-2010 kl. 23:09
|
|
lunddal
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8643
|
Sendt: 15-November-2010 kl. 23:12 |
Efter at du har opsat den nye iPhone kan du sagtens gendanne den gamle som en helt ny iPhone.
Derefter kan du jo sætte den til ikke at synkronisere dine adresser.
|