|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6410 |
![]() Sendt: 03-December-2010 kl. 17:21 |
Jeg har prøvet følgende fremgangsmåde uden held:
Start Steam i offlinetilstand
Start spillet
Luk steam.exe i Jobliste (Windows)
Hvad kan man ellers prøve?
300 kr. og lag lag lag
![]() Edit: Min hardware er mere end kvalificeret Redigeret af jake51 - 03-December-2010 kl. 17:22 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
![]() |
jeg har ikke nogen problemer, kunne jeg forslå at du kikke på evt en firewall / netkort driver? det er typiske der det driller hvis ellers det preformer som det skal i singelplayer og det bare er i multiplayer tilstand . :)
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6410 |
![]() |
Jeg spiller ikke multiplayer, kun singleplayer
Redigeret af jake51 - 08-December-2010 kl. 09:29 |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
![]() |
har du DX11 kort eller 10?
Har du opdateret dit Grafikkort? www.ati.com // www..Nvidia.com Direct-X opdatering : http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?FamilyID=2da43d38-db71-4c1b-bc6a-9b6652cd92a3&DisplayLang=en Nu ved jeg ikke hvad lydkort du har, men nup lige den nyeste til den også, og lad værd med at bruge den "Windows Forslår" da de er typiske standart drivere uden preformens i :) typiske drivere er Realtek HD lydkort Link: http://www.realtek.com/downloads/downloadsCheck.aspx?Langid=1&PNid=24&PFid=24&Level=4&Conn=3&DownTypeID=3&GetDown=false#High Definition Audio Codecs
Deres HP er rimlig travlt så sæt lige 45 min af til at downloade drivere (Nogen gange det er så slemt) |
|
Hilsen
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har ATI 5850
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
![]() |
Jakob har ud gjort noget af overståede? jeg kan bare ikke helt bruge "Jeg har ATI 5850" til ret meget hvis jeg skal forsøge at hjælpe dig :D
Men start med de to ting her: Nye grafikkortdrivere 32bit Microsoft Direct-X opdatering: http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?FamilyID=2da43d38-db71-4c1b-bc6a-9b6652cd92a3&DisplayLang=en Hvad hedder dit bundkort?
|
|
Hilsen
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |