|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||||||||||||
danskfocus ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() Sendt: 08-December-2010 kl. 17:37 |
||||||||||||
Hej forum
Jeg skal hjælpe min søn til en ny pc, han spiller css og wow og andre i den stil, han har ca. 5500 kr at gøre godt med, jeg har surfet lidt rundt og sammensat en pc ved komplett.dk, er den noget værd ?
|
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
piddy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 236 |
![]() |
||||||||||||
Har I slet ikke mus/tastatur derhjemme i forvejen. De penge kan da bruges på core i7 og så starte med kun at have 2 gb ram i. Så kan der altid sættes mere ram i senere.
|
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
OleA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 666 |
![]() |
||||||||||||
En i5 760 er en fremragende cpu. Til spilbrug er det unødvendigt med i7. Derudover synes jeg at 4 gb ram minimum i dag.
Det er en ganske ok computer. Dog vil jeg bringe et andet forslag på banen fra Topdata. De har et fint til bud til 5000: http://www.topdata.dk/product.asp?product=7169 Det er så med AMD cpu og grafikkort. Men en rigtig god spillecomputer til en meget fornuftig pris. Redigeret af OleA - 09-December-2010 kl. 01:55 |
|||||||||||||
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() |
||||||||||||
Det er jo ikke kun et bedre bud, den er jo bedre på alle områder end den fra komplett. 6 cores processor, bedre grafikkort og hurtigere ram. For 149kr ekstra kan han få en dobbelt så stor harddisk i også. Så klart den fra topdata, bedre på alle punkter. |
|||||||||||||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
danskfocus ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
||||||||||||
I har ret , men kompletts tilbud er incl windows 7 og trådløst net.
|
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
![]() |
||||||||||||
Begge dele kan tilkøbes til en rimelig pris ca 1000kr ! det er et ganske fornuftigt KØB vil jeg mene ![]() |
|||||||||||||
|
|||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |