recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sagem DTR94 - Boxer navigator?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSagem DTR94 - Boxer navigator?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JBay Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 61
Direkte link til dette indlæg Emne: Sagem DTR94 - Boxer navigator?
    Sendt: 16-December-2010 kl. 21:14
Hej med jer Smile

Jeg har netop anskaffet mig boxer og en Sagem DTR94250 box til 1,- kr. i Fona.
Nu har jeg så fået det hele sat op, men er forvirret over, at der står flot på papkassen til Sagem boksen og på Boxer's hjemmeside, at "TV Navigator" kan bruges, og at serier kan optages. 
Hvordan foregår dette? Jeg har set anmeldelser af andre bokse, hvor "TV Navigator" er en EPG med sit helt eget interface, men min boks har en langt mere kedelig og standard "Sagem" EPG. Mangler jeg en opdatering eller hvor går det galt? 
Jeg har netop snakket med Boxer's kundeservice, men hverken ham jeg snakkede med eller hans chef kunne svare på det, selvom han var vældig flink og beklagede Tongue.

PS. Jeg bestilte et Mix abonnement Og det er også det, der står på min faktura, men jeg kan indtil videre modtage samtlige Boxer kanaler? Er det alm. det første stykke tid?

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2010 kl. 21:18

Oprindeligt skrevet af JBay JBay skrev:

Jeg bestilte et Mix abonnement Og det er også det, der står på min faktura, men jeg kan indtil videre modtage samtlige Boxer kanaler? Er det alm. det første stykke tid?
  Det er den sædvanlige udbyder lokkemad.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
JBay Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 61
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2010 kl. 21:22
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Det er den sædvanlige udbyder lokkemad.

Det passer mig nu udmærket Smile