recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Youtube HD kun på Apple TV2?!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYoutube HD kun på Apple TV2?!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Raskolnikov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 461
Direkte link til dette indlæg Emne: Youtube HD kun på Apple TV2?!
    Sendt: 20-December-2010 kl. 10:33
Jeg har lige fået en PS3 og er rigtig glad for den. Jeg er dog skuffet over at man ikke kan se YouTube i HD på den. Det kunne man heller ikke på mit Sony TV. Hvad skal man så bruge You Tube til?
Jeg ville elske at have alle mine abonnementer i HD, men det ser ud til at den eneste mulighed er Apple TV 2?! Ouch
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Status: Offline
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2010 kl. 16:36
Oprindeligt skrevet af Raskolnikov Raskolnikov skrev:

Jeg har lige fået en PS3 og er rigtig glad for den. Jeg er dog skuffet over at man ikke kan se YouTube i HD på den. Det kunne man heller ikke på mit Sony TV. Hvad skal man så bruge You Tube til?
Jeg ville elske at have alle mine abonnementer i HD, men det ser ud til at den eneste mulighed er Apple TV 2?! Ouch

Jeg ved ikke lige om man kan få HD på PS3, men man kan afspille youtube HD via Windows Media Center. Ikke at det hjælper dig, men så ved du der findes andre måder.

Redigeret af Hans j - 20-December-2010 kl. 16:37
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu