|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tuffdisc ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 44 |
![]() Sendt: 28-December-2010 kl. 09:30 |
Jeg skal til at købe nyt udstyr (forstærker/blu-ray sfspiller) og skal bruge et par netværks indgange mere, så jeg har kik på denne switch men ved ikke om det går ud over min downloan med sådan en fyr?? nogen der kender noget til det!! |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() |
Jeg ville gå efter en gigabit switch uanset hvad den skulle bruges til.
BS
|
|
![]() |
|
jugglerq ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
![]() |
jeg har købt denne og den virker bare og er strømbesparende.
![]() |
|
![]() |
|
tuffdisc ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 44 |
![]() |
Takker for input...kigger mig lige omkring.. |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3847 |
![]() |
D-link DGS 105D er billigere (også gigabit) : http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=dgs+1005d&sp=all&pid=54323
|
|
![]() |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
ZyXEL GS-105 er endnu billigere... (bruger den selv). Generelt tror jeg at alle nyere switche kun bruger strøm til de porte som er i brug, og de fleste (hvis ikke alle) tilpasser også strømforbruget efter kabellængden. Det er ikke kun den dyre Netgear switch fra ComputerCity som gør dette (selv om ComputerCity skriver "bruger mindre strøm end andre switche..."). Men gigabit bruger mere strøm end fast ethernet (100 Mbs), så hvis man er typen som gerne vil spare 1-2 Watt om året skal man ikke købe gigabit switche hvis fast ethernet er nok (f.eks. for alle enheder alligevel kun har 10/100 netkort). Redigeret af JesperLund - 29-December-2010 kl. 00:27 |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
![]() |
Takker for alle input.... ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |