|
Nogen grund for mig til at være online med PS3? |
Besvar | Side 123 4> |
Forfatter | ||
Strange
Guld medlem Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
Emne: Nogen grund for mig til at være online med PS3? Sendt: 04-Januar-2011 kl. 11:15 |
|
Hej med jer!
Jeg overvejer at gå online med min ps3, men ved egentlig ikke om jeg vil få det brugt og om det derfor er nødvendigt. Jeg vil ikke komme til at surfe rundt på nettet med den og jeg vil heller ikke komme til at købe spil over nettet, downloade demoer osv.... Så hvad skulle grunden egentlig være?
Det eneste der skulle være relevant er så den altid er updated med nyeste firmware - men hvordan gør man egentlig det? - og er det overhovedet relevant? |
||
thor-thor
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
Sendt: 04-Januar-2011 kl. 11:47 | |
Hvis du ikke skal surfe, spille online, hente demoer, se musikvideoer fra Vidzone etc. så er der næppe nogen grund til at logge på, men har du en version der muliggør 3D spil??
Mht til opdatering er øverste punkt i indstillingsmenuen "opdatering", men tvivler på at du har noget at bruge det til.
Man kunne måske forestille sig at et spil i fremtiden kræver nyere firmware, men tvivler på det. Redigeret af thor-thor - 04-Januar-2011 kl. 11:48 |
||
SteffenD89
Guld medlem Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Sendt: 04-Januar-2011 kl. 13:11 | |
Nu hvor det er moderne at udgive halve spil, kan det da være meget smart at have din PS3 på nettet, så diverse spil kan blive opdateret.
|
||
AndersHP
Super bruger Oprettet: 04-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 262 |
Sendt: 04-Januar-2011 kl. 13:24 | |
+1
Selve konsollen opdateres med lidt længere mellemrum så det vil kunne lade sig gøre at holde sig opdateret med en USB-stick uden problemer. Under "Indstillinger" er et punkt der hedder systemopdatering, og her kan man vælge enten at opdatere via internet eller ekstern tilslutning.
Men næsten alle spil får opdateringer i form af ekstra indhold og ikke mindst bugfixes så snart disse opdages, så jeg ville ikke undvære min opkobling. Herudover kommer muligheden for at spille med andre over nettet som jo også er muligt i næsten alle spil i disse dage..
Og så vil jeg lige slå et slag for PlayStation Store der, hvis du da har interesse i det, har en masse godt gratis indhold, bl.a. trailere og demoer.
|
||
Strange
Sendt: 04-Januar-2011 kl. 14:06 | |
Måske et dumt spørgsmål, men kan ens PS3 ikke få virus ligesom ens PC kan ved at være på nettet?
|
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Sendt: 04-Januar-2011 kl. 14:21 | |
Nej. Medmindre du installerer Linux, så får du ikke lov til at downloade noget, som Sony ikke har godkendt.
|
||
T-e-X
Bruger Oprettet: 25-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 192 |
Sendt: 04-Januar-2011 kl. 14:23 | |
jo @Strange , men så kan du købe security software der var gratis før men nu koster penge hos sony/trend micro
og da ps3en er blevet hacket wide open er det kun et spørgsmål om tid før der er malware over alt på PSN. Redigeret af T-e-X - 06-Januar-2011 kl. 03:59 |
||
Strange
Sendt: 04-Januar-2011 kl. 14:30 | |
Det var godt nok to vidt forskellige svar :-)
Men jeg har jo ikke tænkt mig at gå på PSN?
|
||
T-e-X
Sendt: 04-Januar-2011 kl. 14:35 | |
http://webclassify.trendmicro.com/EOS/dk/Page/EOS_service.html
Trend Micro stoppede support af din version af Trend Micro Web Security Service for PS3™ 20. Maj 2009. For at fortsætte med at benytte denne service bedes du opgradere til den seneste version: 1. Opdater PS3™ systemsoftware ved valg af [Indstillinger], og derefter [Systemopdatering]. 2. Start PS3™ -internetbrowseren, og tryk på knappen △ for at åbne menuen. 3. Vælg Browser-sikkerhed, og vælg derefter Trend Micro™ for PS3™. 4. Vælg enten en gratis prøveversion, eller køb tjenesten. Tjenesten aktiveres automatisk, hvis du foretager et køb.
Hvis du hellere vil benytte din computer til køb af seneste version bedes du besøge https://boxreg.trendmicro.com/TMWS_Static/PS3/da/Page/index.html istedet. |
||
Klondike
Guld medlem Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
Sendt: 04-Januar-2011 kl. 14:35 | |
Sludder og vrøvl. Der findes ikke en eneste person i hele verden der har fået virus på sin PS3. Du kan roligt bruge din PS3 på internettet. Man kan slet ikke installere Linux På PS3 mere. Opdateringerne kommer selv frem når du starter din PS3, bliver du bedt om, at opdatere til den nyeste firmware, er det bare at følge skærmbilledet, et barn på 5 år kan gøre det. Der er også rigtigt mange spil der bliver patchet efter deres udgivelse. Så hvis du vil have nyeste version bliver du nødt til, at være online. Redigeret af Klondike - 04-Januar-2011 kl. 14:41 |
||
T-e-X
Sendt: 04-Januar-2011 kl. 14:36 | |
prove me wrong then !? http://webclassify.trendmicro.com/EOS/dk/Page/EOS_service.html Trend Micro stoppede support af din version af Trend Micro Web Security Service for PS3™ 20. Maj 2009. For at fortsætte med at benytte denne service bedes du opgradere til den seneste version: 1. Opdater PS3™ systemsoftware ved valg af [Indstillinger], og derefter [Systemopdatering]. 2. Start PS3™ -internetbrowseren, og tryk på knappen △ for at åbne menuen. 3. Vælg Browser-sikkerhed, og vælg derefter Trend Micro™ for PS3™. 4. Vælg enten en gratis prøveversion, eller køb tjenesten. Tjenesten aktiveres automatisk, hvis du foretager et køb.
Hvis du hellere vil benytte din computer til køb af seneste version bedes du besøge https://boxreg.trendmicro.com/TMWS_Static/PS3/da/Page/index.html istedet. Redigeret af T-e-X - 04-Januar-2011 kl. 20:45 |
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Sendt: 04-Januar-2011 kl. 14:38 | |
Det er dig der kommer med en 'kontroversiel' påstand, så det er dig der har noget at bevise.
|
||
Besvar | Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |