recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problem med at læse indhold af m3u playlist
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblem med at læse indhold af m3u playlist

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dk90024 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-September-2010
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Emne: Problem med at læse indhold af m3u playlist
    Sendt: 16-Januar-2011 kl. 13:00
Hej alle,

jeg har et tilbagevendende problem som jeg ikke kan få skovlen under. Når jeg laver en playlist, det være sig i iTunes, WMP, MediaMonkey - you name it, kan jeg ikke få enheder på mit lokale netværk til at læse indholdet.

Placeringen af listen er på min Synology DS 209, og jeg forsøger at læse den fra hhv, PS3, TV, telefon. Jeg kan sagtens se listen på alle mine enheder, men når jeg går ind i listen står den som værende tom. Al musik er naturligvis placeret på min NAS, og der er ingen referencer til drevbogstaver i selve playlisten, og om jeg skriver den fulde UNC sti eller ej gør heller ingen forskel.

Selve listen starter som her:

#EXTM3U
#EXTINF:0,xxx.mp3

Syntax'en genereres af MediaMonkey eller WMP, så jeg går ud fra den er korrekt. Håber der er nogen der kan hjælpe mig, for det er da godt nok temmeligt irriterende.. :)

- Peter
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu