|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() Sendt: 07-Februar-2011 kl. 14:00 |
|
Jeg synes at det kunne være sjovt med en tråd, om den bedste/værste sviner i har fået.
Jeg var selv offer for et surt opstød, da jeg sidste dag spillede Warcraft 3: The Frozen Throne over nettet. Jeg har før spillet det en del, men det er nogle år siden, så jeg er tilbage på begynderniveauet igen. Det resulterede så i at jeg fik lidt tæsk. Det sjove var så at min modstander begyndte at flippe helt ud over at han vandt. ![]() Uploaded with ImageShack.us Hvad med jer? |
||
![]() |
||
Tsunde ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 597 |
![]() |
|
Jeg opgav MoH forrige uge fordi jeg blev træt af alle de beskyldninger om cheat og meget andet crap. Folk er så hurtige til at svine folk til fordi de kan gemme sig bag en skærm.
Det sjoveste jeg har oplevet på nettet var for mange år siden, da man mente at et 9.600 modem var VILDT hurtigt.
Der var et par drenge jeg havde spillet Quark mod, som blev giga sure over de tabte til mig og min clan.
De begyndte så at sende spam mails til min mail. Gennem lidt søgning på deres domaine fandt jeg ud af, at de brugte en firmaline, jeg ringede så til firmaet og udgav mig for at være advokat for min fars firma, og vi havde haft diverse udgift med IT eksperter og meget andet for at undersøge hvor de spam mails kom fra. Jeg kunne høre hvordan manden (som viste sig at være drengenes far) begyndte at koge helt over. Jeg glemmer aldrig da han råbte på sin knægt for at høre om det var rigtig.
5 min efter ringede knægten, grædene og sagde undskyld og de ikke mente noget ondt med det.
Så kan de fandme lære det :)
|
||
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
|
||
![]() |
||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
|
HAHAHAH det er alligevel sjovt. Sådan nogle aber. Det er også sket et par gange i BC2 til PS3 hvor jeg har modtaget en eller anden hate mail. Jeg fatter ikke folk
|
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
|
Haha nej hvor sjovt. Hold op hvor er det genialt ![]() Jeg har kun været ude for den klassiske sure drenge som i kan finde ud af spillet som så får tæsk også er jeg så dårlig, ifølge dem. ![]() |
||
![]() |
||
michael9000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2009 Status: Offline Point: 786 |
![]() |
|
Det bringer sgu gamle minder frem fra mine gamer-tider
![]() Keep 'em comin'
|
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
![]() |
|
Hvorfor rapporterer du ham ikke bare til Blizzard over dårligt sprog. Det er sikkert ikke første og sidste gang og så er hans konto's dage talte. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg vil lige sige, at det her er ikke en tråd hvor vi whiner, men derimod en tråd hvor vi kan grine lidt af folk med dårlig opførsel.
Med det sagt, så gider jeg slet ikke blande Blizzard ind i det, jeg synes det var morsomt at han skulle flippe sådan. Der er desuden også rigtig mange andre af den slags, og det er kun et spørgsmål om tid før jeg møder flere af den slags. I SC2 er det ligeså udbredt, dog har jeg kun oplevet det i de lave ligaer, hvor folk har en tendens til at blive frustreret over deres eget spil. ![]() |
||
![]() |
||
OleA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 664 |
![]() |
|
For en 6-7 år siden spillede jeg en del whist på tv2's spilside. Det var (og er sikkert stadig) noget der kunne få folk helt op i det røde felt.
Der blev dagligt delt tilsvininger ud til højre og venstre. |
||
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
||
![]() |
||
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 801 |
![]() |
|
Det bedste er at slå en SC2 diamond spiller og gør man det med lidt ost går de helt afmok, i won i do not care ;o)
Hilsen Jonas Bojer
|
||
![]() |
||
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
![]() |
|
Det kunne også ske på vores eget forum desværre: Jeg prøver altså bare at hjælpe...
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nogen mennesker flipper den hurtigt over på kusse, inden de lige læser tingene ordenligt igennem. ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er nok når de har en lose streak på 10-15 kampe, så gør sådan en cheese rigtig ondt ![]() Redigeret af SteffenD89 - 08-Februar-2011 kl. 11:01 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |