|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mikkelf ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() Sendt: 10-Februar-2011 kl. 21:05 |
Kære orakler,
Hjælp.....jeg skal have fundet et Irdeto CAM modul til Stofa til mit nye TV. Jeg kan sagtens finde nogen på nettet og også til en fornuftig pris. MEN....jeg har et par spørgsmål: - Først og fremmest...skal CAM modulet kunne understøtte både MPEG4 og MPEG2 eller betyder i virkeligheden ikke noget? - Så vidt jeg kan se er SMiT dem der producerer for de fleste andre, men er det pinedød nødvendigt at vælge netop det mærke? Har fundet et CAM til 260 kr., men der står at det er til MPEG2. Any advice appreciated... MVH Mikkel F |
|
MVH
Mikkel F |
|
![]() |
|
mikkelf ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Slet ingen der ved noget om dette emne?
|
|
MVH
Mikkel F |
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Køb det dog hos Stofa ;) 499 kr.
|
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
|
![]() |
Jojo...nemt nok. Men f.eks. har Befro et til 260 kr. og så gider jeg dælme ikke betale 499 for noget der måske bare er det samme. Småpenge siger i...ja måske, men jeg gider simpelthen ikke støtte Stofa på den måde mere end jeg i forvejen gør.
|
|
MVH
Mikkel F |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10479 |
![]() |
Det betyder intet. Der er faktisk ikke noget der hedder et MPEG2 eller MPEG4 CAM. Et CA modul har kun til opgave sammen med programkortet, at fjerne krypteringen i signalet, hvilket ikke har noget med kompressionen at gøre.
Flemming Redigeret af fltk - 14-Februar-2011 kl. 21:50 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
MrCandy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2010 Status: Offline Point: 59 |
![]() |
Jeg har selv 2 stk af det her cam og virker fint med både MPEG2 og MPEG4: http://www.proshop.dk/ShowProduct.aspx?prodid=184038
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |