recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ændre titel på mine film på wd tv live, hvordan ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketÆndre titel på mine film på wd tv live, hvordan ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
grisling007 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Juli-2010
Sted: Dk
Status: Offline
Point: 59
Direkte link til dette indlæg Emne: Ændre titel på mine film på wd tv live, hvordan ?
    Sendt: 14-Februar-2011 kl. 13:52
Hej

Jeg har lavet nogle af mine bluray film om så jeg nu kan smide dem på min synology 211j og hvor jeg så bruger min wd tv live til at se filmene på, men nogle af filmene har jeg desværre ikke fået ændret film titlen på i dvdfab så avatar kommer f.eks til at hedde noget i stil med: redeye.1080blurayrip inde på wd tv live og da ville jeg jo gerne have at den bare skulle hedde avatar, har prøvet at omdøbe filen i mappen på min synology og det kan jeg også sagtens men hvis jeg kigger på wd så hedder den stadig det andet, kan jeg ikke omdøbe den efter den er lavet om eller er jeg nødt til at køre den igennem fab igen og så huske at ændre titlen derinde?
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Point: 1229
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2011 kl. 05:44
Har du prøvet at tage strømmen fra wd tv?

Theilo
Til top
wigant Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-November-2006
Sted: Denmark
Point: 132
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2011 kl. 08:56

Jeg mener det hjælper at koble harddisken fra WDTV. Derefter slette du mappen/filen wd.tv (mener jeg den hedder) på harddsiken. Herefter burde navneændringer, thumbs og andet blive opdateret ved tilslutning igen.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu