|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Booz ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() Sendt: 15-Februar-2011 kl. 19:35 |
Hejsa herinde, nu har jeg lige været ude og investere i et nyt Samsung TV, og har min ekstern HDD sat til den, som virker fint. Jeg har også købt en Wireless LAN adapter fra samsung. Det kører også rigtig fint med trådløs net. Min computer er kablet til en trådløs router, hvorfra mit TV også får net, men kan man ikke streame imellem de 2 enheder, uden at skulle have kabel (DVI) eller en for for medie server?
På forhånd tak, Jonathan. |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Jeg tror den opsætning er helt forkert... Det er den modsatte vej det måske kan lade sig gøre, via noget DLNA, hvis det ellers virker på TV-et.
PC-en kan have filer liggende som kan streames til TV-et..
PC-en kan via TV-kort også optage tv-programmer..
Men du bliver nød til at sætte dig ind i mulighederne med hensyn software m.v., det er ikke nok blot at sætte noget isenkram sammen!
|
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
Booz ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Det var nu også for at streame fra PC til TV, og den har DLNA. Og nu er det jo ikke bare noget isenkram som er smidt sammen ^^.. lol
|
|
![]() |
|
![]() |
Det du har svaret på, var egentlig bare det jeg spurgte om, ingen forklaring :)
|
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Beklager jeg læste forkert...
Der er nød til at være en DLNA server på PC-en, som TV-et kan forbinde sig til...
Eks.
Redigeret af avh - 15-Februar-2011 kl. 22:41 |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
susangraves ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2011 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
opsætningen er helt forkert, er alt forklaret ovenfor. ^_^
|
|
Damborg Isenkram - Din Isenkræmmer, Kendte mærkevarer til gode priser
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |