recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung 3D Plasma PS50C685 VS Samsung 3D LE46C755
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung 3D Plasma PS50C685 VS Samsung 3D LE46C755

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
skovmand Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-Februar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 44
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung 3D Plasma PS50C685 VS Samsung 3D LE46C755
    Sendt: 26-Februar-2011 kl. 16:05

Hvilke af de 2 tv vil i sige er det bedste ?

Links:

Redigeret af skovmand - 26-Februar-2011 kl. 16:49
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2011 kl. 23:02
Plasma-skærmen har det mest naturlige billede. 3D er desuden væsentligt mere vellykket på deres plasma-modeller. 4" større er også meget godt:)

LCD-Modellen er tyndere, pænere, og bruger mindre i strøm. Funktioner er vel egentlig det samme i begge. Billedet er selvfølgelig også fint, ingen tvivl om det, men det kræver som regel en del justering.

Redigeret af vasif - 27-Februar-2011 kl. 00:18
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2011 kl. 01:14
Dvs du mener jeg skal vælge plasma tvet ?
Har bare læst et 63 siders langt indlæg om dette tv og frygter lidt for de beskrevne problemer folk har haft med dette..

Desuden kunne jeg godt tænke mig at høre om folk mener at jeg skal slå til nu og købe det til de 7.000kr eller vente til de evt kommer med et tilbud igen, hvor der også medfølger 3D afspiller og diverse 3d film med for 1000kr ekstra..
Der har været tilbud på det 2 gange kunne jeg forstå ud fra det 63 siders lange indlæg om det, og derfor kunne det godt være det kom igen ?

Redigeret af skovmand - 27-Februar-2011 kl. 01:17
Til top
cholm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Maj-2006
Point: 78
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2011 kl. 08:15
Jeg har netop lige købt nyt TV og kiggede også på begge disse modeller. Jeg endte med at vælge plasmaen fra, dels grundet det lange indlæg hvor en del skrev om burnin og buzz, og dels fordi plasmaen ikke har internet@TV.

Jeg købte så faktisk et LE46C755 og har bestemt ikke fortrudt dette.

/cholm

Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2011 kl. 13:35
Nogle der ved hvordan de er billemæssigt, i forhold til Panasonix g20 ?
Jeg kunne enormt godt tænke mig 3D delen og er de 2 overstående tv så et udemærket valg i forhold til g20, som jeg har forstået skulle være ganske udemærket ?

Når der snakkes 3D, er det så plasma tvet jeg har linket til der vil være det bedste køb ?
Eller vil det cholm har købt være et mere "sikkert" valg?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu