recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - m2ts filer bliver delt op i 2, hvorfor?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketm2ts filer bliver delt op i 2, hvorfor?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
grisling007 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Juli-2010
Sted: Dk
Status: Offline
Point: 59
Direkte link til dette indlæg Emne: m2ts filer bliver delt op i 2, hvorfor?
    Sendt: 04-Marts-2011 kl. 10:31
Hej

Jeg er ved at lave mine bluray film om til børneværelset hvor jeg ligger dem på en nas server og de så kan se dem på wd tv live, det virker også fint med de film jeg har lavet om indtil nu, men når jeg så laver det regner med frikadeller om så deler den filen op i 2, den ene fil er kun på 5 minutter mens den sidste er de resterende minutter af filmen, jeg gør præcis det samme som jeg har gjort ved de andre film, er der nogen der kan sige hvorfor den deler filmen i 2, det er ikke lige det jeg havde håbet på. Jeg bruger dvdfab og laver dem om i m2ts filer, håber der er nogen der kan hjælpe mig.
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2011 kl. 10:52
kan tænkes programmet du ripper med har en indstilling som har en maxfilstørrelse således den kan være på eks. fat32 diske hvor de mak må være 4gb såvidt jeg lige husker.
at de andre filer du har rippet så ikke har været delt kan være et tilfælde at de størrelsesmæssigt har været under maxfilstr. indstillingen
Mvh

René
Til top
rainboy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Maj-2010
Point: 62
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2011 kl. 11:22
Mener DVDfab bare kopierer filerne på samme måde som de ligger på disken. Så hvis filmen originalt ligger i flere m2ts filer, sker der det samme med kopien.
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2011 kl. 12:31

det kommer vel an på om man bruger copy eller rip funktionen i dvdfab.

Mvh

René
Til top
grisling007 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Juli-2010
Sted: Dk
Point: 59
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2011 kl. 17:25
jeg vælger den der hedder blueray copy og så vælger jeg størrelsen om det skal være på bd 50, bd25, bd 9 og da har jeg altid valgt bd 9 ligesom de andre film jeg har lavet om og da skulle den jo selv komprimere den ned til ca 8100mb
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu