|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Corleone ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2005 Status: Offline Point: 92 |
![]() Sendt: 07-Februar-2006 kl. 10:33 |
Hej Jeg har ovenstående tv samt en JVC DR-MH300 HDD, de er forbundet med et HDMI kabel og intet andet. Er der nogen som ved, om jeg kan ændre en opsætning på tv'et, sådan at det springer ekstern 1 og 2 over og slår direkte over på HDMI, når jeg trykker på source på remoten? Det er ret irriterende, at der skal trykkes 3 gange på remoten for at komme "over på" HDD. Håber på hjælp fra 1 eller flere kloge hoveder Don C |
|
![]() |
|
klander ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
![]() |
Der er ikke noget at gøre andet end det du gør, HDMI har ingen automatik som et Scart-stik har.
![]() |
|
Med Venlig Hilsen
Kurt |
|
![]() |
|
Corleone ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2005 Status: Offline Point: 92 |
![]() |
Men kan man ikke "fjerne" ekstern 1 og 2, da jeg ikke har noget tilsluttet på de indgange? Med fjerne mener jeg, at man burde kunne gøre indgange aktive og ikke aktive, således den kun bruger de aktive indgange - eller er det bare ønske tænkning |
|
![]() |
|
perf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-November-2005 Status: Offline Point: 327 |
![]() |
helt ønsketænkning er det vel ikke....det er da muligt på mit Sony kdf E50 at "fjerne" inaktive indgange.....men jeg kender ikke dit tv |
|
![]() |
|
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
tit ligger der en låse funktion, som gør at man springer de kanaler over hvor der er lås på
|
|
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
|
![]() |
|
Cremericon ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
Har selv samme TV og samme problem... Min løsning på problemet var dog at benytte min universal fjernbetjening (Philips Pronto Pro). På nettet findes der IR koder til fjernsynet der gør at man kan skifte direkte til en af de eksterne kilder. For flere informationer om disse koder se www.remotecentral.com kig efter diskrete coder. Håber det også kan hjælpe dig. |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for svarene, jeg vil prøvet at se om der er en låse funktion. Er der nogen som ved, om jeg kan benytte en Logitech remote i stedet for den Phillips som "Cremericom" forslog? Er det mulgit at få en knap på rn Logitech til at slå direkte over på et HDMI tilsluttet apparat? Don C |
|
![]() |
|
Tsunde ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 597 |
![]() |
Genialt, endnu en grund til at investere i en universal remote. Den std. er også noget kedelig.....
|
|
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
|
|
![]() |
|
Kjeldbjerg ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Februar-2004 Sted: Middelfart, DK Status: Offline Point: 257 |
![]() |
godt tip, har selv problemet på mit Samsung
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |