recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 40-42"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket40-42"

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Flim Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 16-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 341
Direkte link til dette indlæg Emne: 40-42"
    Sendt: 30-Marts-2011 kl. 14:19

Jeg har nu underøsgt en masse, og har fundet ud af at jeg ikke skal have et plasma. Vi har vinduer i ryggen, og har læst mig til at med lys i ryggen er plasmaa ikke godt.

Vi går derfor efter et LED.

Krav: 40-42"
Pris: Max 7000,-

Skal have internetadgang så det kan afspille indhold på min NAS.

Jeg vil gerne kunne optage et program mens jeg ser et andet. Kræver det ekstern boks/optager?

Konen har været med ude og kigge, og vil ikke have et af dem med glasplade foran, men hun synes at SONY ser pæne ud.

Vi har derfor kigget på et SONY EX710.

Har I andre forslag end dette, og meget gerne et link til en recorder som kan optage vha EPG i digital kvalitet. Jeg har selv tænkt på Samsung, men ved ikke helt...

Jeg har også set at mange fjernsyn har PVR, men hvad er det fede her? Den kan vel kun optage det man ser, da tv'et kun har 1 tuner? (korrekt?)

På forhånd mange tak.
DS214play
DVBLink
Så skal der fanme optages og streames!
Til top
CD Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-Marts-2011
Sted: Middelfart
Status: Offline
Point: 25
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2011 kl. 13:14
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/tv/tv-storre-end-40-tommer/42PFL3605H/philips-42-lcd-tv-42pfl3605h ved ikke om den har internet adgang men en pris på 2999 for 42" 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu