recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problem med yousee boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblem med yousee boks

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mr. Laursen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 458
Direkte link til dette indlæg Emne: Problem med yousee boks
    Sendt: 02-April-2011 kl. 21:17
Mvh. Mark
Bio:
NAD T777, 2x B&W DM604-S3,1xB&W CMC, 2x B&W DM601 S3, 2x B&W DS6S3, 1x Dali Concept Sub., Pioneer BDP-LX
AppleTv

Stue:
Samsung UE55HU6900U, NAD C356BEE + sonos con, 2 B&W CM1 + ASW 608
Til top
Mr. Laursen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 458
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2011 kl. 21:29
Hej alle,

Jeg har et problem med min yousee boks. Det er den med harddisk.
Problemet er at jeg ikke har lyd på tv3+ HD og kun på denne kanal. Boksen sidder til min denon reciever som står for signalbehandlingen inden den smider det videre op i fladskærmen. Som sagt er der lyd på alle andre kanaler inklusiv de andre hd kanaler. Yousee support har prøvet at sende en opdatering til mit kort og boks uden held. Herefter siger de jeg gå uden om min reciever da denne skulle være åraag til problemet!? Ydermere siger de jeg skal skifte mit HDMI kabel. Ellers vil de gerne sende en teknikker, men truer med en regning hvis de ikke kan finde fejlen. Må indrømme at jeg ikke tror på at min reciever er årsagen til problemet og ej heller mit HDMI kabel. Jeg gider ikke til at splitte hele min opsætning ad da det står således at det er svært at komme til. Nogen der har et forslag til hvad problemet kan være?

Beklager min tomme besked i toppen, men kunne ikke komme ind og redigere i den.

Hilsen Mark
Mvh. Mark
Bio:
NAD T777, 2x B&W DM604-S3,1xB&W CMC, 2x B&W DM601 S3, 2x B&W DS6S3, 1x Dali Concept Sub., Pioneer BDP-LX
AppleTv

Stue:
Samsung UE55HU6900U, NAD C356BEE + sonos con, 2 B&W CM1 + ASW 608
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu