|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
iceb ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-April-2011 Status: Offline Point: 27 |
![]() Sendt: 10-April-2011 kl. 10:19 |
Hej
Jeg vil gerne købe en ipad eller ipod til at bruge til primært musik afspilning med napster , live365 og spotify. Men jeg har hørt at der skulle være store usikkerheder iforhold til batteriet. Så hvordan er jeres erfarringer med det? Hvor længe har jeres batterier holdt ud? Altså går de helt sikkert ned i år 2 efter man har købt produktet eller har apple enedelig fået rettet de problemer ? Skal jeg købe sådan en dyr batteri forsikring fordi jeg er 99.9 procent sikker på det vil gå i stykker eller hvad? |
|
![]() |
|
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
![]() |
Hvordan kan man svare på iPad batteriets holdbarhed i år 2, når iPad 1 kun lige har været ude i et år?
Jeg har haft en iPad 1 siden release i USA og mærker intet til forværret batteritid. Batteriet i iPad holder rigtig længe - også ved musikstreaming. Jeg bruger selv Spotify. Har en gammel iPod Touch, og den holder også fint batteri. Men bruger den ikke så meget mere, så det er usikkert. Redigeret af Skalle06 - 10-April-2011 kl. 12:09 |
|
Go outside, the graphics are amazing!
|
|
![]() |
|
iceb ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-April-2011 Status: Offline Point: 27 |
![]() |
Ok men så har jeg læst mange forums indlæg om folk
der har problemer med deres ipoad touch batterier.Ja apple har endda lanceret et batteri forsikring som skulle gøre det nemmere når batteriet går ned. Har hørt at apples produkter generelt skulle være fejlramte når det gælder batterierne. I fona fortæller de mig også at jeg kan være 99 procent sikker på at ipod touch batteriet går i stykker efter det første år. Men igen ved ikke om de bare siger det for at sælge deres dyre forsikring eller fordi de har brugere og kunder der har oplevet det. Så forsøger så at få erfarringer her for at få be eller afkræftet disse rygter. hvad er jeres egne erfarringer med apples batterier ? Har de gået i stykker for jer og hvor langt tid efter i har købt dem ? Eller har i aldrig oplevet nogle problemer med dem? Redigeret af iceb - 10-April-2011 kl. 12:36 |
|
![]() |
|
Ellegaard ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() |
Har også en Ipad, købte en Ipad holder i Elgiganten http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/pad-pc-tilbehor/tilbehor/K39249EUIPAD/kensington-powerback-ipad-holder-sort med indbygget batteri, som giver ca. 5 timers ekstra batteritid. Den lader både Ipad og batteri i holderen. Ipaden bruges som billed ramme når vi ikke bruger den til surfing, mail og til min Tvix Slim, så den er hele tiden i lader, når den står og viser billeder.
Redigeret af Ellegaard - 10-April-2011 kl. 12:49 |
|
Sony KD75X9700 4K
Marantz SR8012 Cambridge XCUHD BluRay Dali Ikon 7 MKII Dali Opticon 2 Bag Dali Oberon Vokal Center Dali Concept Sub 12 PS4 <b |
|
![]() |
|
![]() |
hvad er jeres egne erfarringer med
apples batterier ? Har de gået i stykker for jer og hvor langt tid efter i har købt dem ? Eller har i aldrig oplevet nogle problemer med dem? |
|
![]() |
|
![]() |
Ja hvad så med strømmen ? Kan jeg f.eks køre direkte via strømmen fra stikket i min væg ? Uden at det slider på det interne batteri på ipod touch ? Eller er den strøm adapter der følger med kun til at lade batteriet op med? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |