|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ferraripc ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Maj-2010 Status: Offline Point: 111 |
![]() Sendt: 13-April-2011 kl. 16:10 |
Er der nogen der kan hjælpe mig med en guide der fortæller hvordan man sætter sin xbox 360 op til at spille xbox 360 spil via ekstern harddisk. det er til mine bakop for jeg gider ikke af har alle de cder fram var gang jeg skal har et nyt spil i og. På forhånd takRedigeret af ferraripc - 13-April-2011 kl. 16:10 |
|
![]() |
|
londahl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2009 Sted: Lolland,Danmark Status: Offline Point: 139 |
![]() |
Det kræver JTAG mod og en gammel konsol der ikke er opdateret.
Se evt link eller søg på google efter JTAG xbox 360 http://www.se7ensins.com/forums/topic/108432-how-to-do-the-jtag-hackdump-nandxell/ |
|
![]() |
|
ferraripc ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Maj-2010 Status: Offline Point: 111 |
![]() |
er der ikke en anden vej.
|
|
![]() |
|
dbugdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2009 Status: Offline Point: 87 |
![]() |
Nej. Det kan ikke lade sig gøre på andre måder. Det ville da være rart hvis Microsoft var lidt mere "large" på det område, men det giver vist ok mening at de ikke tillader det :)
|
|
![]() |
|
![]() |
ja det gør det :)
|
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
![]() |
Men er det ikke muligt at kopier sine spil over til den interne harddisk? Eller har du en arcade?
![]() |
|
![]() |
|
kosteskaft ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 112 |
![]() |
Er der nogen, der ved om, der er nogen, der kan JTAG'e ens Xbox for penge?
Vil helst ikke selv begive mig ud i det...
|
|
![]() |
|
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() |
Ikke ude endnu, men måske er x360key det du søger....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |