|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | ||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() Sendt: 16-April-2011 kl. 16:45 |
|
Jeg har en canon MG5250, multifunktionsmaskine, som bare er gået i ged efter jeg har fået ny trådløs router. Sikke noget l..., nå men jeg fjerner bare det hele og installerer forfra. Men mit problem er nu, at jeg bare ikke kan finde min cd, med drivers og software til denne maskine. Hvad gør jeg? der skulle vel ikke være en derude, som har samme printer, hvor jeg kan låne en cd, bare et par timer. Eller en anden løsning. Jeg kan se at de har noget på canons hjemmeside, men jeg aner bare ikke hvad jeg skal hente.
Hjælp.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Bruger du win7.? Så er det ikke nødvendigt, min gamle HP Print/Scan installerede uden CD.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
Ja. det bruger jeg. Men der var også flere forskellige softwareprogrammer på. Bla. cd-label print. Det finder den jo ikke i win 7.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
![]() |
|
Du henter bare softwaren (du kan bruge Vista versioner, hvis der ikke er 7 verrsioner) på Canon's hjemmeside og du kan bruge engelske versioner, hvis ikke der er danske.
|
||
mvh Infinity
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har været inde og kigge. Men det gjorde mig mere forvirret.
På cden ligger dette. Canon-drivers, Canon MP Navigator EX, Canon Easy-PhotoPrint EX with HD Movie Print, Canon Easy-WebPrint EX og Canon Solution Menu EX
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Online Point: 6694 |
![]() |
|
Du skal mindst have drivers, resten er ekstraprogrammer.
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Mon ikke, at det er det her du skal bruge: CD-LabelPrint v. 1.4.2 http://www.canon.dk/Support/Consumer_Products/products/Fax__Multifunctionals/InkJet/PIXMA_MG_series/PIXMA_MG5250.aspx?type=download&page=1 Samt Solution Menu EX v. 1.2.5 Redigeret af Radiomanden - 16-April-2011 kl. 17:05 |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja, men det er programmer jeg bruger en del.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Online Point: 6694 |
![]() |
|
Jamen, så download alt til Windows 7 -32 eller 64 bit, efter hvad du bruger. Vælg dansk sprog, så får du dansk, hvor der er, ellers får du den engelske version.
Installer driveren først, og programmerne bagefter.
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
![]() |
|
canondk support, der er 5 sider, og jeg aner ikke hvad jeg skal have. <<Det er derfor en cd ville være god.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nummer 16 her, er det den driver jeg skal have?
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
Og det førte så heller ingen steder.
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |