|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
plysgaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-April-2011 Status: Offline Point: 41 |
![]() Sendt: 01-Maj-2011 kl. 15:53 |
Hej..
Findes der en måde hvorpå man kan se dansk antenne signal på Boxee Boxen??? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det ser ikke ud til at den kan modtage TV andet end fra Nettet.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
plysgaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-April-2011 Status: Offline Point: 41 |
![]() |
Jeg tænkte at der måske fandtes en form for USB tilbehør som mulig gjorde det...?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
USB Tunere er der mange af, men om en sådan kan installeres (SW) er en anden sag.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
afhængig af hvordan det bliver implementeret kunne man måske forestille sig at der ville kunne komme et plugin til integration med HDHR. det ved jeg er ved at ske på plex og xbmc, så afhængig af hvor meget boxee vælger at udvikle i den retning, så kunne jeg forestille mig det var en mulighed - men direkte adgang til en TV-tuner tvivler jeg stærkt på - det ville kræve at der var mulighed for driverinstallation af samtlige dvb-t tunere - hvilket næppe kommer til at ske lige foreløbig.
|
|
![]() |
|
Slettet_120331 ![]() -- ![]() Oprettet: 10-Maj-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1123 |
![]() |
Du kan så vidt jeg ved tilføje en streaming kilde i boxee hvor du så kan tilgå en tv server som kører på en anden computer. (mediaportal, 4therecord, dvbviewer osv. )
|
|
![]() |
|
rasmuskarlsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Juli-2006 Status: Offline Point: 193 |
![]() |
Kan du bekræfte dette? Eller har link til det? |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Tv-optagelse på Boxee med firmware 1.5:
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=5863&zoneid=5 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |