recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ASUS RT-N56U Hjælp??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ASUS RT-N56U Hjælp??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
aznhandles Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aznhandles Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ASUS RT-N56U Hjælp??
    Sendt: 07-Maj-2011 kl. 18:49

Hej gutter... Til jer der ejer en ASUS RT-N56U router, hvordan er jeres oplevelse med den? Jeg tænker primært på performance..? Jeg har simpelthen svært ved at skrue mit hastighed op. og jeg har 20 m/bit fra ComX. Men jeg når under 5 m/bit på både 2.4GhZ & 5GhZ, hvilket er alt for ringe..  Jeg er rimelig ny i indenfor Asus'setup. Hvordan ser jeres opsætning ud, hvis I kunne hjælpe vil det være fantastisk...

På forhånd tak :)
Til top
sbndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Januar-2007
Point: 594
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sbndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2011 kl. 14:02
Bedre sent end aldrig :)

Jeg har en sådan Asus koblet på en 40/40 fra Waao, og det fungerer bedre end perfekt. Den medfølgende Tilgin-router kunne levere 8 Mbit og Asus leverer 40,0 Mbit (samme placering og afstand).

Jeg bruger udelukkende standardopsætningen og har ikke kunnet mærke nogen forskel i forhold til at ændre kanal, skifte til 5 Ghz, etc. Det virker bare! :)

Så jeg kan varmt anbefale denne router.
Til top
yffer Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 09-April-2008
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér yffer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2011 kl. 17:13
Alternativt Linksys e4200.. Kan ikke lige finde link, men den har en trådløs rækkevidde på 132 meter i test, da du læste rigtigt... 132 meter.
Du får væsentligt mere for pengene med en Linksys, Asus dør med 20 meter korte rækkevidde, på de "lange distancer" og prisen er næsten den samme :

http://www.smallnetbuilder.com/lanwan/router-charts/price/64-5-ghz-dn
Til top
Tobster Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Januar-2009
Sted: 9600 Aars
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tobster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2012 kl. 14:11
132 meter? Lyder vildt. Nogen der har erfarringer med det?

Redigeret af Tobster - 11-Februar-2012 kl. 14:11
Til top
CO Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Juli-2005
Point: 102
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2012 kl. 20:50
Hej

Jeg har haft begge til at stå ved siden af hinanden, og signalet fra asus rt-n56u var stærkest i yderområdet af dækningen. Rækkeviden af linksysen er vildt overdrevet, og medie serveren virkede i øvrigt ikke så den røg retur. Er glad for min asus i dag.
Til top
reress Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-Februar-2012
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér reress Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2012 kl. 15:02
Så jeg kan varmt anbefale denne router. 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu