|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
KongenDk ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() Sendt: 12-Maj-2011 kl. 14:09 |
Er der nogen der kan anbefale en media streamer der kan afspille Netflix. Har prøvet med WD Live Hub. EU modeller er ikke kompatible med netflix.
Hilsen Dan
|
|
![]() |
|
Arvidd ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2009 Sted: Sweden Status: Offline Point: 58 |
![]() |
Apple tv2 fx. Lille og rimeligt billig.
|
|
Venlig hilsen
Arvid Panasonic TX-P42G10E Harman/Kardon AVR 660 Harman/Kardon BDP 10 Apple tv2 |
|
![]() |
|
0menat ![]() Pause fra forummet ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 91 |
![]() |
apple tv 2 ;)
du skal bare have amerikansk dns ;) |
|
![]() |
|
KongenDk ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
Nogen der har erfaring med Boxee ????
|
|
![]() |
|
nstelmach ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-August-2006 Status: Offline Point: 57 |
![]() |
Kan du ikke lige uddybe det med at WD TV Live HUB EU modeller ikke er kompatible???
Firmwaren er da global, og det lyder mærkeligt at de skulle bruge energi på at begrænse hardwaren til EU. Har du prøvet at installere firmware og logge ind på netflix via en US ip? -Dvs du hr en router med en live VPN forbindelse til en US server? Det har jeg og er selv på udkig efter en afspiller. |
|
![]() |
|
![]() |
TonyPh12345 wrote:
Grant, I think you're correct. From my recollection, the Hubs sold outside North America are based on a Sigma 8655 that CANNOT support NetFlix (like the Live). The ones shupped in North America are based on the Sigma 8654, which DOES allow NetFlix (Like the Live+).
This is correct. The Live Hubs sold in Europe do not support DRMed services like Netflix or Blockbuster. |
|
![]() |
|
nstelmach ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-August-2006 Status: Offline Point: 57 |
![]() |
Tak for info. Det redede mig faktisk lige på stregen fra at købe en. Jeg har købt en Boxee Box istedet hvor netflix delen virker perfekt, men mkv streaming fra NAS er elendig. Jeg kører wired Gigabit og på trods af det stopper en 1080P film min 5 gange for at buffer up inden den er afspillet. Det har jeg aldrig oplevet på min HTPC som boxen skulle erstatte. Det er simpelthen for amatør agtigt. |
|
![]() |
|
Hallas ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
![]() |
Er der nogen der kan anbefalde en VPN fra USA så man kan bruge netflix osv her hjemme ?
|
|
![]() |
|
pjonassen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 154 |
![]() |
Jeg købte mig en Xtreamer ultra med Win7.
VPN. Der bruger jeg "Overplay". Utrolig nem at bruge. Du skal dog være opmærksom på at den koster 9.95$ pr. månede. Downloaden kunne dog godt være bedre (Hurtigere).
![]() Jeg har været ude for et par gange at filmen pausere på Netflix fordi downloaden ikke kan følge med. Jeg ved ikke om der findes andre muligheder der giver dig en bedre hastighed.
|
|
![]() |
|
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
![]() |
PS3
Apple tv2 Ruku box Bruger selv ps3'ern, virker glimrende.. |
|
![]() |
|
jsmidt ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() |
Vedr. Netflix og VPN-adgang - der ligger et indlæg 5 post nede på forsiden med følgende overskrift:
GUIDE: Sådan får du Netflix,Hulu til at virke i DKGlem alt om VPN (har selv til andre formål) i relation til Netflix mv. - det virker ikke (godt nok). Brug tjenesten som beskrevet i ovenstående indlæg http://www.unblock-us.com/ Det virker bare - ved ikke hvordan setup'et virker teknisk da din IP adresse fortsat identificere sig som fra Danmark - men det betyder at det er dine helt almindelige hastigheder du anvender (i mit tilfælde 30/3 MB). I kan logge på i 7 dage uden at afgive kreditkortoplysning - så det er jo bare at prøve. Jesper
|
|
![]() |
|
Chromax ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2006 Status: Offline Point: 93 |
![]() |
Der skal måske lige tilføjes at unblock-us har haft lidt problemer med deres europæiske DNS servere de sidste par dage, så helt optimal er tjenesten ikke.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |