|
Sub til under 3000 |
Besvar |
Forfatter | |
Plex
Guld medlem Oprettet: 09-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 614 |
Emne: Sub til under 3000 Sendt: 27-Maj-2011 kl. 22:03 |
Hej
Jeg er på udkig efter en lille sub, som kan assistere mit budget anlæg, bestående af en Marantz MCR603, og et sæt Mission 794SE's. Lytter primært til musik, og lytterummet er ca. 33 m2. Der er jo mange muligheder, men XTZ bliver rost meget her på recordere. Jeg vælger dog alligevel at kigge mig grundigt omkring, og har i min søgen fundet nogle subs fra englekse BK (Gemini og XLS200) - de bliver rost meget på engelske forums. Er der andre jeg bør have med i mine betragtninger, og er der nogen kommenterer til BK subs? Finish skal være sort højglans. På forhånd tak
|
|
krisitianh89
Bruger Oprettet: 13-Februar-2011 Status: Offline Point: 78 |
Sendt: 28-Maj-2011 kl. 13:37 |
http://www.fyndborsen.se/xtz/subwoofers/xtz-99-w10.16-white
Den har jeg i tankerne at købe .. - Den har fået gode anmeldelser, den er flot, den er billig og så passer den forrygende til mine to 99.36'ere :) Er den pengene værd ??
|
|
gullip
Super bruger Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Udlandet Status: Offline Point: 323 |
Sendt: 28-Maj-2011 kl. 20:00 |
Jeg har sådan en i mit setup og er ret glad for den. Specielt i forhold til prisen :)
Jeg har dog ikke prøvet at bruge den til musik, men filmsiden klarer den tilfredsstillende. Man skal dog tage sig noget tid til at få den indstillet efter ens smag, hvilket manualen uddyber lidt nærmere.:) ellers skal man vel næsten kigge efter noget brugt for at finde tilsvarende. |
|
mkirkelund
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Sendt: 28-Maj-2011 kl. 20:14 |
Jeg har samme sub. Den egner sig rigtig godt til både film og musik - jeg får dog mere ud af kun have bruge mine fronter til musik - ikke på grund af subben, men tror mere det er pga. forstærkeren som er umulig at få til at skabe sammenspillet ordenligt fra sub til højtalere.
|
|
tvkartoffel
Guld medlem Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
Sendt: 28-Maj-2011 kl. 20:58 |
Jeg har en XTZ w12.16. Det er den lidt større model med 12" basenhed. Jeg bruger den til både film og musik og jeg synes egentlig den klarer det ganske udmærket uden dog at imponere. Jeg har gulvhøjttalere med 2 x 6,5" enheder i hver. I forhold til dem giver den ikke så meget igen, så jeg overvejer at sælge den igen. Hvis du har lignende højttalere og en god kraftig forstærker skal du nok overveje om ikke du skal finde en større model end den med 10" enhed. Hvis dine højttalere ikke går ret dybt og du har et stramt budger kan det godt være en overvejelse værd. Jeg har i hvert fald svært ved at forestille mig at man får mere subwoofer til prisen andet steds. MVH tvkartoffel
Redigeret af tvkartoffel - 28-Maj-2011 kl. 21:01 |
|
Plex
Guld medlem Oprettet: 09-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 614 |
Sendt: 28-Maj-2011 kl. 21:07 |
Jeg har pt en System Audio SE200 på prøve - 10" med 380watt.
Den giver lige precis den ekstra fylde jeg ønsker :) Så umiddelbart, tror jeg 10" er fint til mig... Jeg hælder dog stadig mest til en trykkammer, nu når jeg primært skal bruge den til musik.
|
|
dysterland
Bruger Oprettet: 25-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 195 |
Sendt: 29-Maj-2011 kl. 13:02 |
XTZ ville nok også være mit umiddelbare valg - men der er også nogle, som er helt oppe at køre over Cantons ting: http://www.canton.de/
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |