|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rasmussen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2011 Status: Offline Point: 105 |
![]() Sendt: 29-Maj-2011 kl. 16:45 |
Jeg mangler en nas eller time capsul Tim mit setup nu, men er blevet i tvivl om hvad jeg skal vælge. Time capsul er åbenlys, lav strømforbrug og støj niveau, men 2 tb er nok ikk helt nok på sigt. Vil det stadig være mulig at streame til Apple tv 2 hvis jeg sætter en usb hdd til den, eller vil det påvirke hastigheden ?
Ellers kan i anbefale en NAS, til 2 diske, med lav strøm og støj niveau. Det skal bare bruges til at streame 1080 film med. |
|
![]() |
|
![]() |
Nå ja, har intet forstand på det, så forklar venligst hvis der er noget. Bare ærgeligt at købe noget hjem hvis det så ikke fungere.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7250 |
![]() |
Synology. Eller qnap er et godt valg.
Begge opfylder let dine krav |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Hvad med en synology Nas, der er mulighederne for større lager, og kan ikke ummidelbart ikke rigtigt lige få øje på begrænsninger som skulle tale imod
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
![]() |
Okey, hvilken synology model vil i foreslå ?
Jeg regner med en ca 2000 kr uden diske, er det for lavt sat ? Den skal bare ikk larme for meget, for er nød til at stå i stuen da mit internet er der. |
|
![]() |
|
Corax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() |
I den prisklasse så en DS211 (hvid) eller DS211+ (sort) (Sammenligning)
DS211 koster omkring 1900kr. og + versionen koster omkring 2300kr. Om du har brug for den ekstra RAM + versionen har kommer an på hvor meget den skal have kørende samtidig. EDIT: link rettet. Redigeret af Corax - 29-Maj-2011 kl. 17:44 |
|
![]() |
|
![]() |
Okey, tak for linkene og svaret.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |