recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Iphone 4 finder ikke Bluetooth headset
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketIphone 4 finder ikke Bluetooth headset

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jjdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 649
Direkte link til dette indlæg Emne: Iphone 4 finder ikke Bluetooth headset
    Sendt: 30-Maj-2011 kl. 16:28
Hejsa.
Jeg har købt et Jabra BT headset, og min Iphone 4 fandt den også med det samme. Jeg fik den ikke "parret" i første omgang, men kom til, i bluetooth-menuen, at trykke på et lille link, der gør det, at mit nye headset fremover ikke bliver vist i listen over tilgængelige BT-enheder.

Hvordan hulen får jeg min Iphone til at "opdage" mit headset igen, så jeg kan få dem "parret"?
iPhone 13, OS 15.3
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2011 kl. 16:30
kan du se den under enheder? hvis ja, klik på pilen til højre og glem denne enhed og start forfra som da headsettet var ny
Mvh

René
Til top
jjdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2011 kl. 17:02
Når jeg søger efter enheder under bluetooth, så vises headsettet ikke længere i listen. Det er præcis det, der er problemet. Jeg er kommet til at klikke på et punmt på liste, dengang den blev vist, og nu vises den ikke længere.
Jeg skal vel finde en mulighed for at nulstille igen.
iPhone 13, OS 15.3
Til top
jjdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2011 kl. 17:05
Jeg har lige prøvet med en anden bt-enhed. Når den er tilsluttet, kan jeg vælge den i listen, hvor jeg får mulighed for at klikke på "Glem denne enhed".
Det er det, som er sket på mit nye Jabra-headset. Iphone er altså sat til at glemme headsettet, hvorfor den givetvis ikke kommer med på listen.
iPhone 13, OS 15.3
Til top
jjdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2011 kl. 17:19
Sorry - det er mig, som har kludret i det. Jabra enheden prøver automatisk at parre, første gang den tændes, og det lykkedes jo. Efterfølgende skal der gøres noget særligt på Jabra enheden, for at få den i "parrings-tilstand".
Det fungerer nu.
iPhone 13, OS 15.3
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu