|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
walther ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() Sendt: 20-Februar-2006 kl. 11:25 |
||
jeg er på udkik efter et 32" fladskærms tv med digital tuner hvad findes der på markeded ? hvad kan i anbefale ? mvh walther |
|||
![]() |
|||
Ulvaren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 401 |
![]() |
||
Hej derude Se det var et godt spørgsmål, nu findes der DVD-C og DVB-T. Det optmale ville nok en twin tuner. |
|||
Logitech® Harmony®
Philips 47PFL9664/12 Sonos Connect Linksys E3000 |
|||
![]() |
|||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
||
Jeg har set dette (på nettet), men det er 37", måske findes der en tilsvarende udgave i 32". Det er måske svært at finde nogen med DVB-C tunere.
|
|||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|||
![]() |
|||
Langemor84 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-December-2005 Status: Offline Point: 708 |
![]() |
||
> Walther Jeg kan varmt anbefale Philips 32PF9967D og 32PF9830. Der er også digital-tuner i 32PF7520D, men dette Tv kan jeg ikke anbefale... |
|||
![]() |
|||
Ulvaren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 401 |
![]() |
||
Hej
Man kan købe en box der kan konvertere fra DVB-T til analog, men kan man få en box der kon konvertere imellem DVB-T og DVB-C. Eller modsat. |
|||
Logitech® Harmony®
Philips 47PFL9664/12 Sonos Connect Linksys E3000 |
|||
![]() |
|||
Leo13 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() |
||
Jeg bliver nødt til at høre - selvom der sikkert ikke er et øje der aner en bjælde om det: Er der nogen der har en fornemmelse af om og hvornår der kommer et tv på markedet med indbygget digital DVB-C tuner til brug for kabel-tv-folket? |
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
||
Jeg tror at det bliver tvivlsomt om der gør, TDC gør det på en måde og Stofa på en anden. Ligeledes gør man det på helt andre måder i andre lande, hvor man bruger kabeltv. Det vil være for uoverskuligt med alle de forskelligheder der er. |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |