|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
warfly ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 194 |
![]() Sendt: 16-Juni-2011 kl. 12:08 |
Hej.
Jeg er blevet lidt træt af at bruge min PS3 som media afspiller. -Den har problemer med at spille mange filer -Den understøtter ikke menuer på DVD iso'er, og kan slet ikke klare BD iso'er. -PS3'en larmer Jeg har kigget på WD TV live som mulig afløser. Men er der noget der er bedre ? (uden det er meget dyrerer). Den skal kunne streame fra NAS og PC. Og den skal æde alt. Den skal tilsluttes et samsung 50" 3D plasma, og en 5.1 forstærker. Og gerne kunne betjenes med en harmony one remote. Evt. en android telefon. |
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
![]() |
WDTV kan afspille nogen flere formater end PS3, det er der ikke nogen tvivl om.
Men du kan jo ikke spille spil på nogen Medieafspiller som du kan på PS3'ern. Men kan du vente nogle få måneder, så kommer der mange nye Medieafspillere på markedet, med nye chipset og flere muligheder. Husk på at WDTV efterhånden har 2 år på bagen. De nye Intel CE41xx chipset ( f.eks. Boxee ) kan "spise" alle formater + du får internet browser etc.
|
|
![]() |
|
lunge ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 427 |
![]() |
Som jeg før har nævnt herinde, så er jeg rigtig glad for min Xtreamer.
Den afspiller stort set alt og er ikke voldsomt meget dyrere end WD TV Live. Om den kan betjenes med en harmony one remote eller en android telefon, ved jeg ikke. Firmaet laver iøvrigt en del andre afspillere hvis du synes den mangler noget: Redigeret af lunge - 16-Juni-2011 kl. 16:19 |
|
Venlig hilsen
Jan |
|
![]() |
|
warfly ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 194 |
![]() |
Det er ikke sådan at min PS3 skal på pension, den skal stadig bruges til spil.
Er Xtreamer prodigy så det bedste bud ? Eller er der andre af de nye/kommende der er bedre ?
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
![]() |
Jeg bruger denne side til at læse om Medieafspillere http://www.iboum.com/net-media-players.php Det er altid godt at læse lidt om pruduktet og som du selv har gjort, spurgt i et forum Skal selv have ny afspiller engang efter sommerferien og har set mig varm på den nye fra ACRyan, den der hedder Fluxx
|
|
![]() |
|
lunge ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 427 |
![]() |
Den jeg har og er rigtig glad for er den jeg linker til på Elgigantens hjemmeside. Den hedder Xtreamer Sidewinder. Prodigy'en er helt sikkert federe, men dels tror jeg ikke den er kommet ud endnu og dels tror jeg heller ikke den bliver så billig som Sidewinderen.
|
|
Venlig hilsen
Jan |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |