|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
jacobsen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() Sendt: 18-Juni-2011 kl. 10:09 |
|
hej
jeg har haft en 7mc installation med en hdhomerun og yousee kørende uden problemer i 6 mdr. Idag kan jeg ikke længere optage eller planlægge optagelser. Så snart jeg markerer et program til optagelse i guiden eller i live tv prompter windows med beskeden 'media center er holdt op med at fungere. windows søger efter en løsning på problemet...' efterfulgt af 'genstarter windows media center'.
![]() Jeg kan fint se både optaget og live tv. Er der nogen der har oplevet det eller har en løsning? Kan man evt. geninstallere 7mc uden at skulle geninstallere hele windows?
Jeg vil nødigt skulle lave en komplet geninstallering af hele systemet.
mvh
|
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Stop alle mediacenter services/processer windowstast + r
Derefter slet alle foldere og filer der starter med "mcepg" i "C:\Users\All Users\Microsoft\eHome" (denne er superhidden) |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
jacobsen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
|
Takker... Det reddede weekenden
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |