|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Rasmussen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2011 Status: Offline Point: 105 |
![]() Sendt: 20-Juni-2011 kl. 20:37 |
Hvis jeg starter en film, og så går ud af den og starter en ny, så står der working et par sek som den plejer og så ryger den helt ud i den alm Apple tv menu.
Nogen der har en ide om hvad der er galt ? Det pænt irreterende jo. Den har 137 mb fri plads, og kører version 10.4.0 Den kører kablet forbindelse. |
|
![]() |
|
lunge ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 427 |
![]() |
Opgrader til en nyere version sådan her:
(Hvis du da har en Mac - ellers ved jeg ikke hvordan det gøres)
Start Terminal: Skriv disse linjer efterfulgt af et tryk på ENTER. ssh root@192.168.x.x (erstat med dit eget ATV2's IP-adresse) cd /private/var/tmp wget http://dl.dropbox.com/u/52367/20110516atv2.deb dpkg -i 20110516atv2.deb rm 20110516atv2.deb killall AppleTV Redigeret af lunge - 20-Juni-2011 kl. 20:53 |
|
Venlig hilsen
Jan |
|
![]() |
|
![]() |
Kan jeg gøre det selvom apple tv ikk er tilsluttet samtidigt ?
Mit tv har kun 1 hdmi stik, og Mac mini og mit Apple tv kører igennem en hdmi switcher. Hehe |
|
![]() |
|
Corax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() |
Sagtens, du behøver jo ikke nødvendigvis at have billede på dit AppleTV imens. De skal bare være på samme netværk og tændt.
|
|
![]() |
|
![]() |
Når jeg skriver første Linie spørger den om et password ?
|
|
![]() |
|
lunge ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 427 |
![]() |
Nårh ja for pokker.
Det er "alpine".
|
|
Venlig hilsen
Jan |
|
![]() |
|
![]() |
Ahh
Alpine :) |
|
![]() |
|
![]() |
Det der cd/private/var/tmp
Skriver den no such file Or directory |
|
![]() |
|
![]() |
Hvis jeg springer over den linie skriver den 404 not Found.
|
|
![]() |
|
![]() |
Nå nu har den fundet mappen. Men hjemmesiden reagerer ikk. Er den pillet ned igen ?
|
|
![]() |
|
![]() |
Nej for pokker, det min fejl. Jeg læser det fra en iPhone, så den har delt det ud over flere linier og ændret i det. Jeg fandt den originale inde på den Mac side og nu funker det :)
Tusind tak |
|
![]() |
|
![]() |
Nå, den har ikk opdateret. Jeg gir op. :) hehe.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |