|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kallefrank ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Juli-2006 Status: Offline Point: 401 |
![]() Sendt: 22-Juni-2011 kl. 10:49 |
Er det muligt at købe en "billig" box så man kan se f.eks youtube på sit tv ??
Jeg har en panasonic plasma
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Du kan jo f.eks tilslutte din PC til det. Så behøves der ikke noget extra indkøb.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
![]() |
Det er denne lille gavtyv http://www.wdtvlive.com/products/wdtv_live#/highlights Men du kan finde andre Medieafspillere der kan det samme
Redigeret af Pony65 - 22-Juni-2011 kl. 11:04 |
|
![]() |
|
kallefrank ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Juli-2006 Status: Offline Point: 401 |
![]() |
Det var jo nok det jeg helst ville undgå.....
![]() |
|
![]() |
|
daskino ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
![]() |
hvis du har en wii kan styre med wii remoten, så har den en udemærket browser man kan bruge. det er opera. den bruger.
Redigeret af daskino - 24-Juni-2011 kl. 18:48 |
|
Sony 46HX823 Samsung H5505
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
|
![]() |
|
lunge ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 427 |
![]() |
Der er et hav af forskellige afspillere:
Selv kender jeg til disse tre: De koster fra ca. 600 kr og opefter.
Redigeret af lunge - 24-Juni-2011 kl. 20:33 |
|
Venlig hilsen
Jan |
|
![]() |
|
daskino ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
![]() |
undskyld men du kan altså ikke gå på alm internet med disse afspillere.. du kaa kun bruge de services de tilbyder såsom youtube, men ikke slå en side op såsom pol.dk
|
|
Sony 46HX823 Samsung H5505
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
|
![]() |
|
Zagadka ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
![]() |
Til YouTube via WD TV Live vil jeg anbefale den alternative WDLXTV firmware og YouTubeHD. YouTubeHD respekterer ikke hvis folk har valgt at deres videoer ikke må vise på TV forbundne enheder, og dens slags videoer er der desværre en del af på YouTube.
Sådan en boks virker fint med et Panasonic Plasma, jeg har i hvert fald ingen problemer med mit G10, du skal bare sætte kablerne i og du er i gang. |
|
Panasonic TX-P42G10E
Panasonic DMR-BCT720 Oppo BDP-80 RikoMagic MK802IV med uoriginal firmware Sony Xperia Z3 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |