|
Forstærker til cerwin vega xls 215 højtalere |
Besvar |
Forfatter | |
vilmeister
Ny bruger Oprettet: 26-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 7 |
Emne: Forstærker til cerwin vega xls 215 højtalere Sendt: 01-Juli-2011 kl. 00:53 |
Jeg skal have købt forstærkere til mine nye højtalere. jeg har overvejet en pa forstærker, i stil med den her http://www.4sound.dk/shop/slaveforstaerkere/crown/xls1500.htmljeg er ikke nogen udiofil, men selfvølgelig skal der være okay lyd :)
jeg er også i tvivl om jeg skal have en for-forstærker til hvis jeg køber den pa forstærker? håber der er nogle der kan komme med nogle gode råd :) på forhånd tak |
|
kim olsen
Guld medlem Oprettet: 13-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1384 |
Sendt: 01-Juli-2011 kl. 14:58 |
om du skal bruge en pre, afhænger af hvad forstærker du vælger, nogle forstækere, eks. de fleste crown modeller, har både individuel niveau regulering af volumen samt mulighed for variabel følsomhed.
jeg vil dog nok anbefale at købe
som godt nok også er en xls forstærer, men i modsætning til xls 00 serien er det "alm" forstærker teknologi, imens at 00 serien er baseret på en Texas chip, Drivecore, der desværre allerede har fået et ry for at være mildest talt forfærdelig. jeg kender kun enkelte der har hørt drivecore baserede produkter, men deres tilbagemelding er desværre den samme.
jeg har selv haft XLs 602, både som stereo og to styk brokoblet på egne højttalere såvel som CV XLSC 215, og det var jeg faktisk rigtigt glad for, XLS 602 spiller faktisk ret godt når man tænker på hvor billig den er, og der var både power og kontrol nok til de store Cervin Vega. Redigeret af kim olsen - 01-Juli-2011 kl. 23:25 |
|
Crown - there is no substitute.
|
|
vilmeister
Ny bruger Oprettet: 26-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 7 |
Sendt: 01-Juli-2011 kl. 20:42 |
okay, mange tak for rådet :)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |