recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forstærker til cerwin vega xls 215 højtalere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketForstærker til cerwin vega xls 215 højtalere

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
vilmeister Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-September-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Emne: Forstærker til cerwin vega xls 215 højtalere
    Sendt: 01-Juli-2011 kl. 00:53
Jeg skal have købt forstærkere til mine nye højtalere. jeg har overvejet en pa forstærker, i stil med den her http://www.4sound.dk/shop/slaveforstaerkere/crown/xls1500.html
jeg er ikke nogen udiofil, men selfvølgelig skal der være okay lyd :)
jeg er også i tvivl om jeg skal have en for-forstærker til hvis jeg køber den pa forstærker?
håber der er nogle der kan komme med nogle gode råd :)

på forhånd tak

Til top
kim olsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-April-2008
Sted: Denmark
Point: 1384
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2011 kl. 14:58
om du skal bruge en pre, afhænger af hvad forstærker du vælger, nogle forstækere, eks. de fleste crown modeller, har både individuel niveau regulering af volumen samt mulighed for variabel følsomhed.

jeg vil dog nok anbefale at købe

som godt nok også er en xls forstærer, men i modsætning til xls 00 serien er det "alm" forstærker teknologi, imens at 00 serien er baseret på en Texas chip, Drivecore, der desværre allerede har fået et ry for at være mildest talt forfærdelig. jeg kender kun enkelte der har hørt drivecore baserede produkter, men deres tilbagemelding er desværre den samme.

jeg har selv haft XLs 602, både som stereo og to styk brokoblet på egne højttalere såvel som CV XLSC 215, og det var jeg faktisk rigtigt glad for, XLS 602 spiller faktisk ret godt når man tænker på hvor billig den er, og der var både power og kontrol nok til de store Cervin Vega.

Redigeret af kim olsen - 01-Juli-2011 kl. 23:25
Crown - there is no substitute.
Til top
vilmeister Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-September-2010
Sted: Danmark
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2011 kl. 20:42
okay, mange tak for rådet :)