|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SilverLine ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
![]() Sendt: 09-Juli-2011 kl. 11:51 |
Hej
Jeg har fået et irriterende problem, når jeg vil åbne squeezebox server i Internet Explore 9 på den sædvanlige adresse : http://127.0.0.1:9000/ bliver der bare ved med at stå "indlæser squeezebox server" og så sker der ikke rigtigt mere. Så snart jeg åbner den samme adresse i Google Chroome, er der ingen problemer. Nogen der ved hvad jeg skal gøre ?
Redigeret af SilverLine - 09-Juli-2011 kl. 11:52 |
|
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
|
|
![]() |
|
slate ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 589 |
![]() |
Hvilken version af SBS?
Har du prøvet at tømme IE9 cachen? Formoder at det har virket?! så hvad har ændret sig.... måske et par hints her http://forums.slimdevices.com/showthread.php?t=80625 FYI du er med på at http://127.0.0.1:9000/ kun virker på din SBS PC idet 127.0.0.1 er "local"
|
|
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500
Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo DVD:124, RØD:141, BLÅ:107 |
|
![]() |
|
SilverLine ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
![]() |
Cachen ? Som i der hvor man sletter cookies og midlertidige internet filer ? For det har jeg lige prøvet og det virker ikke.
Ja det har virket perfekt altid lige ind til nu. Ikke rigtig noget der har ændret sig. Den bliver bare ved med at stå med den karakteristiske grønne squeezebox baggrund hvor der så står "indlæser squeezebox server" og den kommer så aldrig videre. Serveren køre fint, og kan afspille musik uden problemer, og kan styre det med min android telefon, og som sagt også med google chrome. Update : Når den står og prøver at åbne, så lige ved siden af adresse feltet i toppen af brwoseren( til højre), er der et lille ikon der symbolisere et dokument der er revet over, og der står noget om "kompatibilitetsvisning" efter jeg trykkede på den, kom den pludselig ?
Redigeret af SilverLine - 09-Juli-2011 kl. 12:28 |
|
|
|
![]() |
|
slate ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 589 |
![]() |
Hmm du må have fået slået "kompatibilitetsvisning" til på en eller anden måde.
Indstillinger for "kompatibilitetsvisning" kan findes i menuen; tryk evt <Alt> for at få menuen vist Under "Funktioner" finder du: "Kompatibilitetsvisning" "Indstillinger for Kompatibilitetsvisning"
|
|
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500
Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo DVD:124, RØD:141, BLÅ:107 |
|
![]() |
|
![]() |
Ja. det virker kun, når der er flueben i "kompatibilitetsvisning" Men det må jeg bare leve med så :-)
|
|
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
Af alle de browsere jeg har bøvlet med udvikling til, så er IE da også den mest genstridige af alle (ahh ok, Opera er også lidt irriterende). Scripts, som virker fint på Safari, Chrome, mobile browsere osv. kan vise sig at være komplet ubrugelige på IE, samtidigt med at deres webkit har seriøse mangler i fortolkningen af eks. CSS-kode.
Det er lidt tankevækkende at man er nødt til at have en "kompatibilitetsvisning"-knap i sin browser for at få siderne vist korrekt... |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |