recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Biograf Film i egen stue?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBiograf Film i egen stue?

Besvar Besvar
Afstemningsspørgsmål: Biograf Film i egen stue?
Svarmulighed Stemmer Afstemningsresultat
13 [35.14%]
11 [29.73%]
0 [0.00%]
13 [35.14%]
0 [0.00%]
Dette emne er lukket; der kan ikke stemmes

Forfatter
Besked
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 1040
Direkte link til dette indlæg Emne: Biograf Film i egen stue?
    Sendt: 15-Juli-2011 kl. 14:41
Da spørgsmålet er længere end hvad der kan stå under afstemningsspørgsmål, bliver det skrevet her:

Hvis muligheden fandtes, ville du så være villig til at betale den pris det koster for en biografbillet, + evt. 10-25 kr ekstra for at kunne se de nyeste biograffilm (fra samme da som de bliver frigivet i de danske biografer) hjemme i din egen stue ved at streame i HD? Og prisen på de enkelte film afhænger af hvad de koster i biffen. Og så hvis der evt. Var et mindre tillæg på de før nævnte 10-25 kr ekstra for at kunne se det hjemme i egen stue/hjemmebio.

Fik ideen da jeg læste omkring danskernes vilje til at betale for pirat hentet indhold på nettet hvis bare tilgængeligheden var der.
Og vær nu ærlig i din afstemning - og kommentar er til dem der har gode forslag og tiltag samt hvis de har lyst til at nævne hvad de selv kunne tænke sig på det punkt. Alt negativ mudderkastning frabedes.
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2011 kl. 15:03
Såvidt jeg hørte i radioen forleden dag så er der vist nogle som arbejder på at der skal gå kortere tid end der gør nu fra at filmen har premiere i biografen til den kommer ud i handlen. Hørte dog desværre ikke hvem der stod bag ideen, er desværre nok ikke filmselskaberne.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2011 kl. 15:09
Jeg vil allerhelst se film hjemme, så jeg kunne godt tænke mig at film både kom i biografen og Blu Ray på samme tid. Det kommer aldrig til at sker men det kunne være fedt Big smile
Til top
ARTISTEN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 474
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2011 kl. 17:13
Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

Såvidt jeg hørte i radioen forleden dag så er der vist nogle som arbejder på at der skal gå kortere tid end der gør nu fra at filmen har premiere i biografen til den kommer ud i handlen. Hørte dog desværre ikke hvem der stod bag ideen, er desværre nok ikke filmselskaberne.

Der er lige indgået en aftale mellem danske biografer og danske videogramdistriptører, for at indsnævre tiden fra filmen kommer i biografen og til den kommer på DVD= 4 mdr. Det er jo noget vi er glade for os hjemmebiofleaks. Men det var også nødvendig, den nye digitale teknik gør at filmen får premiere næsten overalt på samme tid. Og det med at hente en film hjem fra USA til DK gør det mindre intressant at gå i biffen i DK.

Redigeret af ARTISTEN - 15-Juli-2011 kl. 17:30
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu