|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||||
Michael MS ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Juli-2011 Sted: Århus Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 17-Juli-2011 kl. 13:48 |
|||
Hej.
Har netop modtaget den herlige blu-ray boks med The lord of the rings, købt hos coolshop. Jeg har konstateret at alle 3 diske med "behind the scenes", er mærket med Disc two og der er ikke dansk tekst på dem, kun islandsk, finsk og engelsk. ![]() Dvd menu'en er med dansk opstart. Alle andre diske er med DK tekst, sleeve cover er på dansk, så det er ikke en import udgave. Er der andre, der har samme problem ? |
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
|||
Den disc du taler om, det er disc 2 fra denne udgave. http://www.moviezoo.dk/dvd-film/Ringenes-Herre-3-Kongen-Vender-Tilbage-(Limited-2disc)_5706710068860
Min har også kun de samme tekster. Så ingen dk. Det lyder da bare forkert at der ikke er dk tekst på.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|||
Er det ikke meget almindeligt at EKSTRA MATERIALE er uden undertekster. Synes aldrig jeg er stødt på andet hvis jeg har kigget efter
![]() |
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
|||
Denne udgave har 2 discs med rigtig meget ekstramatriale, og der er dk tekst på alt. Så det lyder tosset at der ikke er på den sidste. Især når der kan vælges dk opstart, hvor du får at vide at du ikke må brænde med mere.
![]() |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|||
![]() |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
![]() ![]() |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
http://www.discshop.se/filmer/dvd/sagan_om_ringen_box_limited_edition_6_disc/P57964 Ifølge discshop.se, så skulle der ikke være svensk tekst, på på de limited udgaver.. Det passer jo meget godt, i forhold til disse vi lige har fået. For man kan nemlig også vælge svensk opstart, men ikke tekst.. Så mon ikke det er rigtigt? Det er bare lidt dårligt.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Den med 4 disc, den er med filmen på disc 1&2 og så er der masser af ,med ekstra matriale. Med dk tekst.
Den limited udgave, der er filmen på 1 disc, som så skal vendes, og så er der en disc med ekstramatriale, det er derfor at der står disc 2 på. Men den har jeg desværre ikke set. Så jeg aner ikke om der er dk tekst på.
Så der er bare de gamle discs som er genbrugt. Det eneste er de to disc med film på.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
|||
Min boks er med 5stk i hver ? film på 1&2 ekstra materiale på 3&4 også limited disc 5 ?
|
||||
![]() |
||||
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
![]() |
|||
Den version der er på Amazon.co.uk
Er der nogle der klar over om det er med DK tekst, om ikke andet i så i hvert fald i filmene.
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |