|
mission 778 |
Besvar |
Forfatter | |||
bjarneboll
Ny bruger Oprettet: 28-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
Emne: mission 778 Sendt: 18-Juli-2011 kl. 22:06 |
||
hej alle
har lige købt sådan en forstærker her, men kender ikke noget til den, er der nogen der kender den??
mvh bjarne
|
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19514 |
Sendt: 18-Juli-2011 kl. 22:58 | ||
Ikek lige den, men dens efterfølger Cyrus one http://www.cyrusaudio.com/product-archive/amps/1-integrated-amplifier-all-versions Klaus |
|||
bjarneboll
Sendt: 18-Juli-2011 kl. 23:27 | ||
ok tak for svaret:-)
nu er jeg jo noob indenfor hifi, "der skal bare godt med bas på" typen:-(
men denne forstærker, er det til god lyd?
og har afprøvet den, og den ene kanal spiller fint, men den anden kanal forvrænger, er det bare ærgeligt sonyboy? har godt nok ikke givet ret meget for den, men ville være sjovt hvis jeg kunne få den til at virke....gg
fed hjemmeside du har forøvrigt!!
mvh bjarne
|
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19514 |
Sendt: 19-Juli-2011 kl. 06:01 | ||
Ja, men ikke høj lyd.
Den er svjv ganske simpelt opbygget, få transistorer og kort signalvej. Det "lækre" er at hvis den ene kanal virker, har man noget at måle op imod. Som jeg læser det rundt omkring døjer mange med støj i udgangstrinnene, hvilket er et alderstegn. Men din har nok en afbrændt transistor. Kan du selv reparere elektronik?
Tak, den er med vilje ikke særligt flot, det skulle gerne være indholdet og ikke grafikken der fanger :-) Den anden hjemmeside jeg "har" er lidt større......(modelbane europa). Klaus |
|||
bjarneboll
Sendt: 20-Juli-2011 kl. 01:18 | ||
hej igen... er lige på dobbelt døgnvagt, derfor de lange pauser:-)
ok går ud fra at transistorne er de 4 runde komponenter der er skruet fast til kølepladen - går der to til hver udgang?
jo har lidt kendskab til elektronik, kan da se hoved og hale på en lodekolbe, og kan da også bruge et måleaperart...gg men der slutter evnerne hvis også, men har lysten til det, og synes det er spændene
|
|||
KlausDM
Sendt: 20-Juli-2011 kl. 05:58 | ||
Ja, plus lidt flere nede i bunden.....
Klø på, spørg, hvis der er noget du er i tvivl om. Hvor i landet bor den? Klaus |
|||
bjarneboll
Sendt: 20-Juli-2011 kl. 16:37 | ||
den bor i ranum i nordjylland:-)
men kan regne ud at den 10'er jeg gav for den ikke er helt ved siden af.....gg
|
|||
KlausDM
Sendt: 20-Juli-2011 kl. 16:49 | ||
Hvis du opgiver, så smid den ikke ud, jeg vil godt betale 10'eren - jeg har plads på loftet til sjove projekter der afventer reparationer..... Klaus ("fritidsunderholdningselektronikreperatør") |
|||
bjarneboll
Sendt: 20-Juli-2011 kl. 17:08 | ||
bare i orden
|
|||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |