recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Rhapsody virker ikke længere på Squeezebox!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketRhapsody virker ikke længere på Squeezebox!!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sga Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-Juli-2011
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Emne: Rhapsody virker ikke længere på Squeezebox!!
    Sendt: 20-Juli-2011 kl. 20:31
Hej,

vil lige bruge dette forum for at høre, om der er andre, der oplever samme problemer med Rhapsody og SB. Har kørt med Rhapsody på min Squeezebox i et stykke tid. I første omgang lod jeg mine data i "Mysqueezebox" stå med USA som valgt land. Ændrede dog dette til DK da WIMP blev frigivet - ellers ville WIMP nemlig ikke virke. Det gik også fint i rigtig lang tid - indtil i weekenden. Her begyndte lamperne på receiveren pludselig at blinke rød, grøn, blå o.s.v. - 2 gange, for så at blive hvid igen. Vupti - så virkede Rhapsody pludselig ikke længere.

Har prøvet at ændre land i "Mysqueezebox" samt IP-adresse og vente 1 time for at se, om den "hoppede tilbage" igen. Men desværre ikke. Så mit spørgsmål er: "er der andre herinde, der har oplevet det samme - og er der måske en hurtig løsning"? Eller er det bare på den igen og starte forfra med at afinstallere/installere Rhapsody etc..

Jeg kører p.t. version 7.5.4-r32171 på Squeezebox Server. Kan se, der er kommet en 7.5.5. Kan det mon være i forbindelse med dette, at der er sket et eller andet?.. Confused

Ser frem til at høre fra jer.

Mvh. sga
Til top
Kurt Poulsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 1505
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2011 kl. 00:46
Yep. 7.5.5 er nødvendig for at Rhapsody i USA virker: http://forums.slimdevices.com/announcement.php?f=2
Mvh Kurt

Philips 50PUS9006,
Sony BD200D
Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere.
Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk
Til top
slate Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-August-2007
Sted: Struer, Denmark
Point: 589
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2011 kl. 08:50
Rhapsody ændrede et eller andet i deres interface hvilket tvang Logitech til at release en 7.5.5
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500

Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo

DVD:124, RØD:141, BLÅ:107
Til top
sga Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-Juli-2011
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2011 kl. 12:52
Tusind tak for jeres tilbagemeldinger. Så må jeg jo i gang med at opdatere igen-igen... Så gik tiden da med det

Mvh. sga
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu