|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rimus ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2011 Sted: Hjerm, Danmark Status: Offline Point: 6 |
![]() Sendt: 21-Juli-2011 kl. 11:32 |
Hej, nu håber jeg der er nogle kloge hoveder der kan svare mig på om det er muligt at dele min 3g mobilforbindelse gennem Netgear wndr3700. Har fået forbindelsen til at virke ved at koble smartphone direkte i computer, men hvis det er muligt at gøre det gennem denne router så vil jeg nemlig købe sådan en.
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() |
https://forum.openwrt.org/viewtopic.php?id=26045
Alt kan jo (næsten) lade sig gøre ;-)
Der findes også en UTMS version af Oleg firmware som jeg har benyttet med en Asus w500g premium. Men om den virker med wndr3700 ved jeg dog ikke.
Nu skriver du selv at du via smartphone har delt forbindelsen til din computer. Det kunne være en mulighed at kigge på Joukispot (Symbian), der findes sikkert noget tilsvarende til iPhone og Android, der laver din smartphone om til et hotspot og deler forbindelsen via wifi (det tager dog en del på batteriet).
BS
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |