recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > KiSS udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - KISS DB-558 sælges
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

KISS DB-558 sælges

Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
hojboge Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hojboge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: KISS DB-558 sælges
    Sendt: 09-Januar-2012 kl. 15:15
Nej, den er ikke solgt endnu, og virker fint. Fjernbetjeningen skal nogengange have et par tryk inden den forstår budskabet, men det er nok noget der kan laves hvis man har forstand på det :-)
Til top
Flim Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 16-Oktober-2005
Point: 341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2012 kl. 14:00
Er den solgt?

Hvis ikke og den virker så smid en mail
DS214play
DVBLink
Så skal der fanme optages og streames!
Til top
JKKR Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-November-2004
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JKKR Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2011 kl. 20:04
Hej Morten

Jeg bor i Sorø, men jeg komme sjældent til "storbyen", jeg skal godt nok til DHL-staffetten i morgen i Fælledparken men jeg tager med toget.
Jeg står ikke med et akut behov for Kissén men vil gerne købe denne.
Jeg prøver at se om jeg kan finde en anledning til at tage til Storbyen inden for kort tid.
mvh
John
Til top
hojboge Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hojboge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2011 kl. 13:46
Hej John.

Jeg vil meget gerne slippe for besværet med at skulle på posthuset med den. Bor du langt fra Rødovre?

Mvh Morten
Til top
JKKR Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JKKR Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2011 kl. 18:59
Hej
Ja, men så vil jeg starte med at byde 250- plus porto.
mvh
John
Til top
hojboge Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hojboge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2011 kl. 17:29
Hej john. Ja den er ikke solgt endnu. Mvh Morten
Til top
JKKR Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JKKR Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2011 kl. 15:33
Hej
Er KISSén stadig til salg?
mvh
John
Til top
hojboge Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hojboge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2011 kl. 13:55
Hej

Den har fået nyt DVD-drev og har fået fixet det velkendte problem med strømforsyningen.

Mener det er med 100 GB harddisk.

Kan afhentes i Rødovre

Giv et bud :-)

Mvh Morten
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu