|
Toppen af billede forskubbet på DR |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19560 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Telefon:70 70 31 50ÅbningstiderHverdage: 8 - 18 Klaus |
|
![]() |
|
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2242 |
Det VED jeg da godt. Må jeg ikke have lov til at kommentere på, hvad jeg så på deres Facebook-side? I så fald, skal jeg nok slette indholdet i indlægget...
|
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19560 |
Undskyld. Det var ikke en kritik af dig, men ment som en opfordring til dem der har problemet, at de kan kontakte yousee direkte frem for at bruge Facebook. Klaus
|
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Nu er det tilsyneladende ikke kun på Yousee at fejlen/ fænomenet er opstået, det er nu set på Stofa og Waoo fibernet tv jvf. tidligere indlæg i tråden, fejlen ligger nok tættere på DR. Er der nogen der evt. har mulighed for at tjekke via boxer, ved enlig ikke om boxer får det samme signal som andre udbydere?
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
Boxer sender ikke DR via antenne.
![]() Klaus
Redigeret af KlausDM - 27-Juni-2021 kl. 10:31 |
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Det viste jeg faktisk ikke det med at DR ikke sendes via Boxer ![]() Men dit billede er så fra DR via en DVBT2 sender? uden over scan/under scan?
Redigeret af Potter - 27-Juni-2021 kl. 10:55 |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
Jeps.
Jeg har ikke boxer (til trods for at det står der på min Triax tv-modtager), men kun de “gratis” kanaler der sendes ud via sendemasterne rundt om i landet. Klaus
|
|
![]() |
|
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2242 |
Der var intet i vejen med DR-kanaler på min Samsung BD-H8900N-modtager, i aftes - på DVBT 2.
|
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4863 |
DR kanalerne udsendes vie DIGITV over det oprindelige TV2 net, som igen startede med TVSyd, og efterhånden kom de andre lokale TV stationer til.
|
|
![]() |
|
Så fejlen er at se på Yousee- Stofa - Waoo fibernet tv. Nogen der ved hvorfra de får deres signaler, da det tilsyneladende er derfra problemet fejlen opstår/ ligger? Canal Digital via kabel?
Redigeret af Potter - 27-Juni-2021 kl. 12:13 |
|
|
|
![]() |
|
Hajsa ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-November-2009 Status: Offline Point: 319 |
Er der ikke også opstået et mindre lip sync problem? Synes lyden virker til at være forsinket en smule
|
|
![]() |
|
Hvis "Kogebogen" stadig er gældende, så får i hvert fald YouSee, signalerne fra parabol. Se side 6, her:
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |