|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
arthur46 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-April-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Jeg har købt omtalte SAMSUNG SH-D162D og meldt mig ind i CDFREAKS i torsdags, men har endnu ikke hørt fra dem og kan derfor ikke downloade filen: samsung-sh-d162d-low-noise-rpc1 -firmware-238152
Er der en herinde der ligger inde med en kopi af den?
Lidt surt ikke at kunne benytte den.
|
|
![]() |
|
cjoscar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 237 |
![]() |
http://club.myce.com/f36/samsung-sh-d162d-low-noise-rpc1-firmware-238152/ der skal du også lige registrere først men det kan være det er lidt hurtigere. Redigeret af cjoscar - 25-April-2010 kl. 16:33 |
|
![]() |
|
BzrK ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Maj-2011 Sted: Thisted Status: Offline Point: 1 |
![]() |
heya er ny her..
men tænkte på om der var nogle der havde erfaringer med brug er andre dele *evt nyere dele* da de nævnte ting er udgået og svære at finde. og evt hva de enkelte krav er for at dele kan bruges? og det er noget at det bruger samme interface? |
|
![]() |
|
Blueyed1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 217 |
![]() |
Godt spørgsmål, kunne også godt bruge et nyt DVD drev eller 2. Har midlertidigt sat et ældgammelt DVD drev i en af mine KISS, men det er desværre ikke hastighedsreduceret så det larmer lidt rigeligt.
Men ellers virker det ok. /Blueyed1 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |