|
Tordenfluer i mit Samsung f8005 TV |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
synderen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-November-2013 kl. 09:03 |
Hejsa
Jeg har for 3 måneder siden købt et Samsung f8005 TV i Bilka. Efter et par måneder ser jeg der pludselig er omkring 14-16 sorte pixels placeret rundt omkring på skærmen. Jeg ringer derfor til bilka, som tager den ind til reparation. De vender herefter tilbage og fortæller, at de sorte pixels er tordenfluer, hvilket de ikke dækker. Jeg har selv stået med et forstørrelsesglas for netop at tjekke de pixels, og jeg kunne bestemt ikke se det var tordenfluer, men derfor vil jeg ikke udelukke at det er tordenfluer. Jeg har endnu ikke hentet mit TV endnu, da jeg håber I måske kan give et godt råd med på vejen, inden jeg giver fortabt og henter TV'et. Vh Jakob |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette issue har været vendt flere gange - både her og på vores forum på flatpanelsDK. Samsungs skærme er åbenbart ret åbne i deres konstruktion, så der kommer forholdsvist let fluer i dem. Mine forældre har også 5-6 fluer siddende i deres og det er ikke dækket af garantien. Faktisk står der specifikt i manualen at tordenfluer IKKE er dækket.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Samsung kan åbenbart bryste sig af at ha de første biologiske TV, så man mens der ses TV, også kan følge tordenfluers gøren og laden.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Der er uden tvivl andre producenter, der har lignende problemer, men nu er det Samsung der har været oppe her i forum.
|
|
|
|
![]() |
|
eileddie ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2013 Status: Offline Point: 13 |
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=126532&title=pixelfejl-p-ue55d8005xxe
Jeg har været det hele igennem, har lige fået pengene tilbage (købt et andet TV i dag) og det blev ikke et Samsung. Ved at søge rundt på nettet er der faktisk mange der har fluer i F8005. Det er ellers et godt TV.
|
|
![]() |
|
eileddie ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2013 Status: Offline Point: 13 |
Hvor har du set det? link tak. ![]() Jeg har søgt deres online manualer igennem og har ikke stødt på noget om fluer eller lignende.
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Har faktisk også en gang prøvet det på min Acer Travelmate 5600! De er så forlængst forsvundet. Jeg tror, de er kommet ind ved lågets lås. Det er nok ikke mit AVG, som har fjernet dem, og der findes vist heller ikke noget Antifly-ware, som kan klare opgaven...
![]() |
|
![]() |
|
Du skal have fat i den brochure hvor garantien nævnes i. Jeg ved ikke hvordan den ser ud på stående fod, men jeg har set det beskrevet ordret at tordenfluer ikke var dækket på Samsung-TV.
|
|
|
|
![]() |
|
synderen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
Eileddie, jeg har godt læst din tråd. Kan du give et par gode råd til, hvordan jeg får BILKA til at gøre noget ved problemet?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
Hvad vil du have Bilka skal gøre?
Klaus |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Kan man ikke skille panelet ad?
Eller suge/blæse dem ud?
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
Havde det samme problem, på en monitor - det var kun en enkelt flue, men mægtigt irriterende da man jo sidder noget tættere på skærmen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |