|
Tordenfluer i mit Samsung f8005 TV |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en es7005, hvor der også er kommet et insekt ind bag skærmen. Jeg ringede direkte til Samsung, og fik også at vide, det ikke var dækket under deres garanti, da det var udefrakommende.
Det er også rigtigt, men der burde jo ikke kunne komme noget derind? |
|
![]() |
|
synderen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
Ja, som Kasper siger, så bør man jo ikke bygge et TV af den kaliber, hvor insekter kan kravle rundt bag skærmen. Det er jo ikke et Jesus-mirakel, hvor en enkelt tordenflue har fundet vej derind. Der er altså 14-16stks derinde. Enten så bør Samsung eller Bilka afhjælpe problemet.
|
|
![]() |
|
eileddie ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2013 Status: Offline Point: 13 |
Gå ind på forbrug.dk og klik på "klag online". Udfyld formularen med så mange detalje som muligt, og betal de 160,- kr. som det koster. Hvis Forbrug.dk mener at der er en sag at køre, vil de køre sagen videre. Efter en uge vil Bilka madtage et brev fra forbrug.dk, hvor de modtager den klage du har lavet, og skal forklare deres side af sagen. De bliver gjort opmærksom på hvad sagsomkostningerne er oppe i, samt en masse §§§§. Hvis man indgår forlig er sagsomkostningerne noget billigere for sælger. Det var så derefter jeg blev kontaktet af Elgiganten og kunne få alle mine penge tilbage. Der er 6 trin i sagen, jeg kom til trin 2, så der gik under 3 uger med det hele. Hvis man skal hele vejen skriver de 7 måneder. Du får dine 160,- tilbage, hvis de ikke kan behandle din sag, sagen bliver forligt, eller du får medhold i dit krav.
|
|
![]() |
|
eileddie ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2013 Status: Offline Point: 13 |
Har selv fundet lidt om det, hvis man leder under hvad garantien ikke dækker i New Zealand. Hvis man ændrer nz i linket til dk eller andre landekoder, kan man se garantien i de forskellige lande. VI. Warranty Exclusions
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |