recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tordenfluer i mit Samsung f8005 TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tordenfluer i mit Samsung f8005 TV

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Kasper Jensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2007
Status: Offline
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2013 kl. 09:08
Jeg har en es7005, hvor der også er kommet et insekt ind bag skærmen. Jeg ringede direkte til Samsung, og fik også at vide, det ikke var dækket under deres garanti, da det var udefrakommende.
Det er også rigtigt, men der burde jo ikke kunne komme noget derind?
Til top
synderen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 77
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér synderen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2013 kl. 09:27
Ja, som Kasper siger, så bør man jo ikke bygge et TV af den kaliber, hvor insekter kan kravle rundt bag skærmen. Det er jo ikke et Jesus-mirakel, hvor en enkelt tordenflue har fundet vej derind. Der er altså 14-16stks derinde. Enten så bør Samsung eller Bilka afhjælpe problemet.
Til top
eileddie Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-Oktober-2013
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér eileddie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2013 kl. 09:36
Oprindeligt skrevet af synderen synderen skrev:

Eileddie, jeg har godt læst din tråd. Kan du give et par gode råd til, hvordan jeg får BILKA til at gøre noget ved problemet?

Gå ind på forbrug.dk og klik på "klag online". Udfyld formularen med så mange detalje som muligt, og betal de 160,- kr. som det koster. Hvis Forbrug.dk mener at der er en sag at køre, vil de køre sagen videre. Efter en uge vil Bilka madtage et brev fra forbrug.dk, hvor de modtager den klage du har lavet, og skal forklare deres side af sagen. De bliver gjort opmærksom på hvad sagsomkostningerne er oppe i, samt en masse §§§§. Hvis man indgår forlig er sagsomkostningerne noget billigere for sælger. Det var så derefter jeg blev kontaktet af Elgiganten og kunne få alle mine penge tilbage. Der er 6 trin i sagen, jeg kom til trin 2, så der gik under 3 uger med det hele. Hvis man skal hele vejen skriver de 7 måneder.

Du får dine 160,- tilbage, hvis de ikke kan behandle din sag, sagen bliver forligt, eller du får medhold i dit krav.
Til top
eileddie Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-Oktober-2013
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér eileddie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2013 kl. 09:49
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Du skal have fat i den brochure hvor garantien nævnes i. Jeg ved ikke hvordan den ser ud på stående fod, men jeg har set det beskrevet ordret at tordenfluer ikke var dækket på Samsung-TV.

Har selv fundet lidt om det, hvis man leder under hvad garantien ikke dækker i New Zealand. 

Hvis man ændrer nz i linket til dk eller andre landekoder, kan man se garantien i de forskellige lande.

VI. Warranty Exclusions

1. 1. This section identifies what is excluded under this Warranty.
  2. 2. This Warranty does not extend to loss caused by normal wear and tear, fire, water (liquid ingression), theft, vermin or insect infestation.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu