recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tordenfluer i ny samsung skærm.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTordenfluer i ny samsung skærm.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bennyrj Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Emne: Tordenfluer i ny samsung skærm.
    Sendt: 03-August-2007 kl. 22:50
Hej. Kan det være rigtigt at man køber et rimeligt anerkendt mærke som samsung, og så er der ingen garanti mod tordenfluer. Jeg er meget gal. Havde det været en billig fakta skærm--- så ok. Købte for nylig en fladskærm samsung 214T til ca 6000kr. Den er nu fyldt med døde tordenfluer bag glasset. De sidder sku fast det lort. Samsung vil ingen ting og garantien dækker ikke. Hvad skal jeg.? Er der andre med samme problem hører jeg meget gerne.  En gal samsung bruger.   

Redigeret af bennyrj - 03-August-2007 kl. 22:51
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2007 kl. 22:57

Der er nok ingen fabrikater der garanterer, at det ikke kan ske, så små fluer kan jo komme ind allevegne, du må nok indse at den må skilles ad og renses.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2007 kl. 23:22

Der er ingen fabrikanter der yder garanti imod dyr i apparatet. Visse forhandlere skriver det endda i deres betingelser når man køber en skærm - at man skal være opmærksom på at tordenfluer ikke er dækket af nogen reklamationsret.

Det er godt nok for sent nu, men der forskellige tricks man kan bruge for at få fluerne ud imens de stadig er levende. En kreativ bruger har her givet sit forslag til hvordan man får dem ud:
http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=4010

FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3850
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2007 kl. 12:02
For 5 år siden købte jeg en Acer TFT skærm til min Computer som også blev indvaderet af tordenfluer efter et par uger. Jeg fik skærmen byttet uden prøblemer. Den var åbenbart ikke forseglet godt nok.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu