BeLLe skrev:
jeg har lavet mit setup således:
På min bærbar finder jeg diverse torrents. disse bliver ved klik på dem automatisk gemt i en folder. denne folder er delt på netværket så utorrent automatisk kan loade hvad der ligger der og starte download til en bestemt folder. Jeg har sat den delte folder til at være offline tilgængelig på min mediacenter da utorrent ellers ikke kan finde ud af at loader filer hvis den bærbare har været taget af netværket.
Når download er færdigt starter et program der hedder SCRU (SCene Release Unpacker) og pakker filerne ud og placere dem i mapper alt efter hvad de hedder. Så er mine TV serier sorteret for mig.
Eneste jeg mangler er en mulighed for at automatisk få fjernet rar filerne når utorrent er færdig med at seede dem. jeg har fundet et program der hedder removefiles men jeg har ikke kunne få det til at virke helt efter mit hoved endnu. Så hvis der er nogen der kender et (gratis) program der automatisk kan slette filer i en overvåget folder efter X antal dage så sig til. Det idelle ville være hvis Utorrent selv kunne fjerne torrents efter de er seedet færdigt men den funktion vil folkene bag utorrent ikke lave.
Nu er jeg igang med at lege lidt med et VMC plugin der hedder myTv der automatisk indexere tv serier og præcentere dem i mediacenter. Det ser ret fedt ud og det har også en indbygget torrent funktion men jeg har ikke fundet ud af hvordan den virker endnu.
Jeg overvejer også at få sat utorrent's RSS læser sat op så den automatisk kan hente mine serier ud fra nogle filte og et RSS feed men det er et kommende projekt |
Damm nice setup!

Kan MCE egentlig afspille ISO filer? Forstil dig at du har hentet en film som er pakket ned i rar filer. Filmen bliver pakket ud og ISO filen blive placeret i ens film mappe, men kan MCE afspille den, eller hvad gør man?