recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tosh 37X3030D - anbefaling søges
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTosh 37X3030D - anbefaling søges

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
zniper69 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 133
Direkte link til dette indlæg Emne: Tosh 37X3030D - anbefaling søges
    Sendt: 09-Juni-2007 kl. 10:57

Hejsa..

Jeg har kigget lidt på denne model, som jeg gætter mig til er afløseren til 37C3030D?

Er der nogen herinde der har hørt godt/skidt om pågældende model, og hvis I skulle bestille fra Tyskland hvilken af disse shops ville I så iøvrigt vælge?

http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/673280_- 37x3030d-toshiba.html

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2007 kl. 15:47

X3030D er ikke afløserren til C3030D. det er derimod Toshiba's nye bud på en FULL HD skærm til økonomipris. senere kommer Z3030D som bliver toppen af kransekagen. så hvis du er ude efter 1080p skulle du ta' og vente på den. mener den kommer til efteråret.

jeg har hørt både godt og skidt om X modellen. dog mener jeg at den giver Samsung's nye serie M86/87 kamp til stregen.

se mere her: http://www.hdtvtest.co.uk/



Redigeret af Kampus - 09-Juni-2007 kl. 15:53
Til top
zniper69 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 133
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2007 kl. 18:26
Ok.. Men er den så pengene værd? Vil Z-modellen være dyrere? Mit budget er ret begrænset nemlig, så det afhænger ret meget af prisen, hvad jeg ender med!
 
Nogen der ved hvor man kan se den live? Nogle butikker eller lign?
Til top
zniper69 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 133
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2007 kl. 15:00
Jeg tillader mig lige at uppe denne, for at se om der skulle være flere der ville give deres besyv! :)
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 2322
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2007 kl. 22:50

Jeg har selv c3000p og jeg synes det er et super godt tv. Pænt design, godt billede og så er prise rigtig fornuftig!

Du skriver du gerne vil købe x3030d og ja det er ikke en afløser men blot samme tv med full hd og digital tuner...

Hvis jeg var dig ville jeg hellere købe c3030d. Du skal op over 50" før du reelt får udnyttelse af full hd når man sidder de standard par meter fra skærmen, derfor betaler du i teorien for noget du ikke har glæde af....

Men det er kun min mening, understøttet af hvad jeg læser på nettet...

Mvh.

Casper
Til top
zniper69 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 133
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2007 kl. 00:07
Beskeder: 558
 
Men det er kun min mening, understøttet af hvad jeg læser på nettet...
 
Jeg ved godt, at spam ville kunne gøre denne indikator til "utilregnelig", men alligevel tror jeg da helt sikkert på, at du ved hvad du snakker om!
 
Jeg har skam også overvejet, om det virkelig er de ekstra penge værd, og det er jeg ikke sikker på at det er.. Også fordi det er et tv jeg vil komme til at "hænge" på de næste 5-6 år højst sandsynligt, og derfor skal det også helst være noget jeg kan holde ud om 5 år right.. Så ville jeg nok ærge mig over at have brugt de ~3000 kr mere, på noget som til den tid bare er en dårlig investering.
 
Så er spørgsmålet blot om jeg hellere skulle trille i Elgiganten og hente mig et pana 37PX70 (mener jeg den hedder) til ca. samme pris som c3030d..
 
Dog er der jo kommet en del klager over denne pana her på forum, så jeg ved skisme ikke rigtig!
Til top
Gus2000 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-Maj-2007
Status: Offline
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2007 kl. 00:18
Oprindeligt skrevet af zniper69 zniper69 skrev:

Beskeder: 558
 
Men det er kun min mening, understøttet af hvad jeg læser på nettet...
 
Jeg ved godt, at spam ville kunne gøre denne indikator til "utilregnelig", men alligevel tror jeg da helt sikkert på, at du ved hvad du snakker om!
 
Jeg har skam også overvejet, om det virkelig er de ekstra penge værd, og det er jeg ikke sikker på at det er.. Også fordi det er et tv jeg vil komme til at "hænge" på de næste 5-6 år højst sandsynligt, og derfor skal det også helst være noget jeg kan holde ud om 5 år right.. Så ville jeg nok ærge mig over at have brugt de ~3000 kr mere, på noget som til den tid bare er en dårlig investering.
 
Så er spørgsmålet blot om jeg hellere skulle trille i Elgiganten og hente mig et pana 37PX70 (mener jeg den hedder) til ca. samme pris som c3030d..
 
Dog er der jo kommet en del klager over denne pana her på forum, så jeg ved skisme ikke rigtig!

Som skrevet ovenover så har fuld hd intet at gøre med om du kan have den i 5 år, det kan du ligegyldig om du vælger x eller c... (sikkert også uden at kunne se forskel)

Pana'en er et helt andet valg. LCD har sine fordele, men også ulemper... det samme ser du på den anden side.. Jeg har f.eks en x-box og selv om folk snakker om at indbrænding er sjældent ville jeg ikke tage chancen når nu det er mit behov, samtidig gider jeg ik (for doven) til at skulle tænke over hvordan jeg bruger mit tv. (altså ikke have pc'en stående fast på den eller lign)

Dog betyder det måske at jeg må gå lidt ned i billedekvalitet da Plasma'er notorisk er kendt for et bedre billede. Især sort-niveau.

Det er con's & pro's

Jeg er meget tilfreds med mit valg, men den eneste måde du kan blive det, er at tage ned til ElG og se begge tv og vudere ud fra det (og så dine behov)

Mvh

Casper

Til top
zniper69 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 133
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2007 kl. 07:27

Jeg har endnu aldrig haft min computer koblet til mit tv, og ser egentlig heller ikke den store fidus i at gøre det.. Men når dét så er sagt, skal man jo aldrig sige "aldrig", og derfor tror jeg muligvis også at jeg ender med et LCD..

Men jeg synes virkelig at det er svært at vælge, og så bestemme sig for det ene frem for det andet, især når man ikke har haft fladskærm før, og derfor ikke rigtig ved hvad der er et problem for én (kunne jo fx være sort-niveau).

Til top
zniper69 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 133
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2007 kl. 09:29

Jeg kan se, at man kan erhverve sig et 37C3000P fra Tyskland nu, til lige under 6000 kr.. Jeg tror sgu næsten at det bliver dét jeg ender ud med!

Kan nogen fortælle mig hvad REGZA serien vil sige? Det er den serie der hedder C3000PG..

Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2007 kl. 11:03
Oprindeligt skrevet af zniper69 zniper69 skrev:

Kan nogen fortælle mig hvad REGZA serien vil sige?

Det er bare et markedsføringsnavn de giver deres fladskærms-serie, på samme måde som Panasonic kalder deres for Viera, og Sony kalder deres for Bravia.

Til top
zniper69 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 133
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2007 kl. 12:25
Ok.. Det vil altså sige, at der ikke er nogen reel forskel på P og PG serien? For efter hvad jeg lige kan overskue er PG serien oftest omkring 500 kr billigere!
Til top
LGR01 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 546
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2007 kl. 12:36

PG og P er den samme. Der var en diskussion om dette
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=24107& PN=1

Leif

 

Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu