|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Forfatter | ||
nohrling ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2007 Status: Offline Point: 19 |
![]() |
|
Tror nu ikke 3000p har digital tuner, der skal du op i 3030-serien. Redigeret af nohrling - 17-Marts-2007 kl. 16:09 |
||
![]() |
||
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
|
Mon ikke et overscan-tool kan fjerne de sorte streger via pc som jeg gjorde da jeg havde min WL66Z?
|
||
Mvh.
Casper |
||
![]() |
||
Erroneus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() |
|
Det lyder sandsynligt, så kan jeg bare ikke se forskellen imellem 3000 og 3001 serien. |
||
![]() |
||
nohrling ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2007 Status: Offline Point: 19 |
![]() |
|
Tror som "hygom" siger det bare er farven. Og til mit tidligere spørgsmål om hvad "Active Co." var for noget, kunne jeg ikke finde noget på toshibas hjemmeside, der kunne give mig en forklaring. 3000p er helt sort, mens 3001p er titan-farvet i rammen uden om skærmen. |
||
![]() |
||
Erroneus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() |
|
Ah ja, dvs.
3000p: sort, ingen dvb-t 3001p: titan- ingen dvb-t C3030D: med dvb-t Ja ja så er det bare at afvente anmeldelserne, er selv mest interesset i 37C3030D modellen. |
||
![]() |
||
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
|
Poster lige mit svar til Toshiba's produkt-ansvarlig:
Hello Casper |
||
Mvh.
Casper |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg stod på tærsklen til at skulle købe 66z-modellen, men har i stedet bestilt c3000p fra www.hardwareversand.de Det skulle gerne blive afsendt fra Tyskland tirsdag (ifølge deres hjemmeside) |
||
![]() |
||
![]() |
|
Spændende Nohrling, fortæl endelig om dine observationer når du får det!
|
||
Mvh.
Casper |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det skal jeg gøre.
|
||
![]() |
||
Hygom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
![]() |
|
Har også bestilt et til min far. Så er det spændende om jeg skal have et magen til. Kommer an på om skærmen duer ordentligt sammen med en PC.
|
||
![]() |
||
erikch ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
|
Spændende- hvad blev den samlede pris- og er det med kort eller betaling ved ankomst??? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Så vidt jeg kan se så tager de 130 kr for at sende til danmark, men jo tak lad os da endelig få nogle erfaringer, også af tv'et
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |