recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Toshiba 32 C 3000 P
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketToshiba 32 C 3000 P

Besvar Besvar Side  <12345 7>
Forfatter
Besked
nohrling Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-Marts-2007
Status: Offline
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2007 kl. 19:16
Oprindeligt skrevet af erikch erikch skrev:

Oprindeligt skrevet af nohrling nohrling skrev:

Jeg stod på tærsklen til at skulle købe 66z-modellen, men har i stedet bestilt c3000p fra www.hardwareversand.de

Det skulle gerne blive afsendt fra Tyskland tirsdag (ifølge deres hjemmeside)

Spændende- hvad blev den samlede pris- og er det med kort eller betaling ved ankomst???

Den samlede pris blev 712 Euro, ca 5300 kr. hvilket er en yderst rimelig pris vil jeg mene. Betalingen sker ved forudbetaling, men hardwareversand er "blåstemplet" af Trusted Shops og jeg har blandt andet også fulgt denne tråd http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=2684

Umiddelbart er jeg ikke urolig ved at bestille hos dem, det virker meget sikkert.

Ud fra min egen beregning af ankomsttid kan det tidligst blive fredag, men måske først mandag i næste uge. Men jeg glæder mig. Står dog også midt i en flytning, så helt tilsluttet bliver det ikke med det samme.
Men nyt legetøj skal jo åbnes så snart man får det
Til top
Erroneus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-December-2006
Sted: Denmark
Point: 67
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2007 kl. 22:03
Lækkert, men nogle årsag til du ikke betalte med kreditkort?
Til top
Monolithos Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-November-2005
Point: 98
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2007 kl. 11:52
Har du ikke lyst til at lave en lille mini-anmeldelse og smide nogle billeder op, når Du får det? Så du rigtig sød!

Men er det korrekt at der er 1:1 pixelmapping via VGA-indgangen?
Til top
BeRnZ Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-Marts-2007
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2007 kl. 13:17
Ohhh det lyder billigt og godt... Vil også gerne snart have skiftet min Sony kasse ud, det har det ikke for godt mere. :(
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2007 kl. 08:04

Oprindeligt skrevet af Erroneus Erroneus skrev:

Det er ikke muligt at betale med kreditkort når man ikke bor i Tyskland.

Når jeg får det hjem skal jeg nok lave en lille anmeldelse (ud fra min meget lille viden om lcd-tv) og smide nogen billeder op. Men som sagt tidligere ved jeg ikke præcis hvornår det bliver, da jeg lige nu står i et rimeligt flytterod. Men skal gøre hvad jeg kan for det bliver så hurtigt som muligt.

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2007 kl. 08:07

Oprindeligt skrevet af Monolithos Monolithos skrev:

Men er det korrekt at der er 1:1 pixelmapping via VGA-indgangen?

Det kan jeg ikke give dig et helt præcist svar på, men ifølge http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=21715& KW=toshiba&PN=0&TPN=2 kunne det godt tyde på det..

Til top
Jach Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-December-2005
Point: 117
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2007 kl. 09:16

Når jeg får det hjem skal jeg nok lave en lille anmeldelse (ud fra min meget lille viden om lcd-tv) og smide nogen billeder op. Men som sagt tidligere ved jeg ikke præcis hvornår det bliver, da jeg lige nu står i et rimeligt flytterod. Men skal gøre hvad jeg kan for det bliver så hurtigt som muligt.

Ang. betaling med kreditkort, så syntes jeg man kan læse ud af kundeinformationen på digitalo.de, at de accepterer kreditkort - fra kunder i hele EU. Beløbet må bare ikke være over 1000 euro.

Men hvordan de er at handle med, skal jeg ikke kunne sige. Men deres pris på en 37 tommer Toshiba 3000p er på 869 euro plus fragt til døren i DK - 29 euro. Det er da ret billigt i forhold til nogle af de andre... Men som sagt deres ry kender jeg ikke. Skulle der være nogen, der har erfaringer med dem, hører jeg meget gerne om det, da jeg selv er fristet...

Hmm, har lige tjekket digitalo.de's hjemmeside, og kan se, at der for mange postnumre i DK kommer et ekstragebyr oveni de 29 euro. Ekstraprisen er på 22 og angiveligt DHLs pris for at fragte til såkaldte yderområder...

Redigeret af Jach - 22-Marts-2007 kl. 10:28
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2007 kl. 13:29
Oprindeligt skrevet af Jach Jach skrev:

Ang. betaling med kreditkort, så syntes jeg man kan læse ud af kundeinformationen på digitalo.de, at de accepterer kreditkort - fra kunder i hele EU. Beløbet må bare ikke være over 1000 euro.

Men hvordan de er at handle med, skal jeg ikke kunne sige. Men deres pris på en 37 tommer Toshiba 3000p er på 869 euro plus fragt til døren i DK - 29 euro. Det er da ret billigt i forhold til nogle af de andre... Men som sagt deres ry kender jeg ikke. Skulle der være nogen, der har erfaringer med dem, hører jeg meget gerne om det, da jeg selv er fristet...

Hmm, har lige tjekket digitalo.de's hjemmeside, og kan se, at der for mange postnumre i DK kommer et ekstragebyr oveni de 29 euro. Ekstraprisen er på 22 og angiveligt DHLs pris for at fragte til såkaldte yderområder...

Nu skal jeg lige være helt med. Snakker vi hardwareversand.de eller digitalo.de når det kommer til at betale med kreditkort? Hardwareversand.de tager ikke mod kreditkort hvis ikke man kommer fra Tyskland. Det mener jeg bestemt står i deres kundeinformation og jeg fik heller ikke muligheden, da jeg bestilte tv'et. Hvordan det er for digitalo.de ved jeg intet om..

Til top
Jach Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-December-2005
Point: 117
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2007 kl. 16:07

Det var digitalo.de, jeg skrev om - korrekt, jeg fik en mail så sent som i dag fra Hardwareversand, hvor de skriver, at de ikke har den omtalte Toshiba på lager endnu - samtidigt understreger de, at de ikke tager imod kreditkort.

Til top
Erroneus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-December-2006
Point: 67
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2007 kl. 10:49
Digitalo skulle være helt oki, de er bare lidt besværlige med hensyn til bestilling, da man skal kontakte dem via email f.eks. og så får man tilsendt en formular der skal udfyldes.
Til top
BeRnZ Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-Marts-2007
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2007 kl. 09:45
Har I en opdatering på skærmen, jer der har købt den?
Til top
Hygom Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-September-2006
Point: 433
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2007 kl. 10:12
Min far har det nu. Og han er ovenud tilfreds. Det er jeg nu såmænd også selv. Skal ha testet det med PC idag, og hvis det virker som det skal køber jeg et magen til. :)

Men som sagt tidligere har jeg ikke det store sammenligningsgrundlag, da mit eget LCD tv nu er et aldrende 26" Philips og ikke har kigget på særlig mange forskellige skærme i tidens løb.
Men jeg er overbevist om at det er det bedste i prisklassen ~ 5000kr.
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 7>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu